וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעולם מדווחים: "טופז היה רעב לתהילה"

אורי טננבוים

20.8.2009 / 18:40

התאבדותו של מלך הרייטינג הישראלי הצליחה להכות גלים גם בתקשורת העולמית. "זה סופו המר של אחד הבדרנים הבולטים ביותר בישראל. הוא היה רעב לתהילה, אך זו אבדה לו"

התאבדותו של דודו טופז מסעירה לא רק את הציבור הישראלי, אלא הצליחה להכות גלים גם ברחבי העולם. אמצעי תקשורת במדינות כמו אוסטרליה וסין מסקרים בהרחבה ובעניין את עלייתו ונפילתו של מלך הרייטינג הישראלי.

כך, למשל, באתר האינטרנט של העיתון הבריטי "טיימס" דווח כי התאבדותו של טופז היתה "סופו המר של אחד הבדרנים הבולטים ביותר בישראל, כוכב כריזמטי אך בלתי-יציב. הוא השתוקק לאהבת הקהל, היה רעב לתהילה אך זו אבדה לו". לדברי העיתון, בשל כך הוא "נמלא במרירות וברצון כפייתי לנקמה".

באתר החדשות של הרשת האמריקאית "בלומברג" דווח כי טופז "הצליח אמנם בתור קומיקאי ומנחה טלוויזיה, אך נקלע לצרות". הוא הוגדר כשילוב בין ג'יי לנו לרוברט דאוני ג'וניור, שחקן שהסתבך וישב בכלא בגין החזקה ושימוש בסמים.

בדיווח באתר האינטרנט של העיתון הצרפתי הנחשב "לה מונד" הוזכר שעוד בטרם האשמתו בתקיפת בכירי התקשורת הישראלית, היה הבדרן הפופולרי כבר מעורב ב"שערוריות מעל מרקע הטלוויזיה". האתר גם דיווח שטופז ביקש סליחה מקורבנותיו לפני ששם קץ לחייו.

באתר עיתון ה"גרדיאן" הבריטי נאמר כי "טופז נודע כ'מלך הרייטינג' בשל הפופולריוות העצומה של תוכניות הטלוויזיה שלו". עם זאת, הוסבר, "הוא היה דמות שנויה במחלוקת. הוא נעצר מוקדם יותר השנה בחשד לתקיפת שלושה מנהלים בכירים בתקשורת הישראלית, שאותם האשים בהורדת תוכניותיו מהמרקע. בתחילה הוא הכחיש את החשדות, אך לדברי המשטרה בהמשך הודה במיוחס לו". באתר גם צוטט פרקליטו של טופז, עו"ד ציון אמיר, שהאשים את התקשורת הישראלית במות הבדרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully