וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווידאו מגיע גם לעיתונות המודפסת

דידי חנוך

20.8.2009 / 13:51

המגזין Entertainment Weekly יציג בחודש הבא פרסומות וידאו לראשונה בין דפיו המודפסים. הטכנולוגיה אמורה להתחרות בפלטפורמות פרסום מקוונות

פרסומות וידאו צפויות להופיע בספטמבר לראשונה במגזין המודפס "אנטרטיימנט וויקלי". הפרסומות יוצגו באמצעות מסך דקיק בגודל של 2.7 אינץ' שמופעל על ידי שבב שמסוגל להכיל 40 דקות של וידאו. לדברי אתר CNET, הסוללה של השבב - שיופעל כשהקוראים יפתחו את העמוד - מחזיקה בין 65 ל-70 דקות.

מכיוון שמדובר בפרסומות יקרות מאד, הן יכללו רק במהדורות של המגזין שישווקו בלוס אנג'לס וניו יורק. אם הפרסומות - ל"פפסי מקס" ולתוכניות הסתיו של CBS - יזכו להצלחה, הן עשויות להופיע בהפצה רחבה יותר.

חברת Americhip, מפתחת הטכנולוגיה, עובדת על הטכנולוגיה כשנתיים, ולא מתכוונת לעצור שם. היא השיקה טכנולוגיות שיכולות להציג באופן דיגיטלי לא רק וידאו, כי אם גם ריח וטעם.

השבב של אמריצ'יפ אמור לאפשר לתעשיית המגזינים לתת למפרסמים פתרון שיתחרה עם פלטפורמות פרסום מקוונות. לא ברור האם הקוראים יתייחסו לווידאו במגזין כתוספת מבורכת או כהצקה מיותרת. ימים יגידו האם העלות של הפרסומות האלה תשתלם, או שמא הן ייזכרו כגימיק כושל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully