וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפריקה ישראל מוכרת נכס במיאמי תמורת 39 מיליון דולר

20.8.2009 / 13:04

בכך מתפשר לבייב שביקש בתחילה עבור הנכס 88.7 מיליון. אפריקה צפויה לרשום רווח הון של 7 מיליון דולר בגין העסקה

אפריקה ישראל תמכור נכס במיאמי תמורת 39 מיליון דולר במקום המחיר המקורי שעליו סוכם תחילה - 88.7 מיליון דולר. מדובר בנכס מקרקעין בלתי מפותח במיאמי, פלורידה, בשטח כולל של כ-24,427 מ"ר, הידוע בשם "block 42". אפריקה צפויה לרשום רווח הון של 7 מיליון דולר בעקבות העסקה.

הרוכשת הפקידה בידי המוכרות פיקדון נוסף בסך 1 מיליון דולר ארה"ב, שייזקף אף הוא במועד השלמת העסקה על חשבון תמורת העסקה. סכום הפיקדון הנוסף לא יוחזר לרוכשת אלא אם יפרו המוכרות את התחייבותן להעברת הבעלות בנכס הנמכר.

שני הצדדים הסכימו כי השלמת העסקה תתבצע עד ל-14 בספטמבר 2009. עם זאת, הרוכשת זכאית להודיע על דחיית של חודש במועד השלמת העסקה, בכפוף להפקדת סכום נוסף של 1 מיליון דולר כפיקדון.

במועד השלמת העסקה תשלם המוכרת סכום של כ- 16.5 מיליון דולר. לרוכשת ניתנה אופציה לקבל מהמוכרות הלוואה בסך של כ-3.5 מיליון דולר ארה"ב למימון תשלום יתרת התמורה. הלוואת המוכרות בצירוף הריבית שהוסכמה בגינה תיפרע ברובה (כ- 2.75 מיליון דולר) בתום 12 חודשים ממועד השלמת העסקה, ויתרתה בתום 24 חודשים ממועד השלמת העסקה. להבטחת הלוואות המוכרות תשעבד הרוכשת לטובת המוכרות את זכויותיה בשני מגרשים מתוך הנכס הנמכר בשטח כולל של כ- 5,157 מ"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully