וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחה רצתה להגיע לכנרת וסיימה ברשות

יהושע בריינר

20.8.2009 / 12:19

אב וארבעת ילדיו נסעו לכנרת, אך נכנסו בטעות ליריחו. מחקירתו של האב עולה כי נסע בעזרת מפה ישנה בה לא הופיע כביש עוקף יריחו

אב שנסע עם ארבעת ילדיו לכנרת נכנס היום (חמישי) בטעות ליריחו. האב וילדיו, אשר עלו מארצות הברית ומתגוררים בירושלים, הוצאו מיריחו על ידי מנגנוני הביטחון הפלסטינים בתיאום עם גורמי המנהל האזרחי והועברו לטיפול המשטרה.

מחקירה ראשונית עולה כי האב נסע בעזרת מפה ישנה, בה כלל לא מופיע כביש עוקף יריחו. בנוסף הסביר האב כי חשב שבמידה ויטעה בדרכו, ייעצר במחסום על ידי צה"ל. אך לאחרונה צה"ל הסיר את המחסום בכניסה לעיר ולדברי האב הוא לא הבחין בשלט האוסר את הכניסה ליריחו. האב שוחרר לאחר חקירתו במשטרה.

בשנים האחרונות נכנסו ישראלים רבים בשוגג לשטחי הרשות הפלסטינית וחולצו פעם אחר פעם על ידי מנגנוני הביטחון הפלסטיניים. ביולי נכנסה משפחה ישראלית בשוגג לרמאללה. בני המשפחה, אב אם ושני ילדיהם הבוגרים, יצאו מההתנחלות אדם לכיוון ירושלים וטעו בדרכם. כשמצאו את עצמם בלב רמאללה, יצרו קשר עם המשטרה אשר עדכנה את אנשי המנהל האזרחי. המשפחה חולצה על ידי מנגנוני הביטחון הפלסטינים בליווי טלפוני של נציגי צה"ל וזאת בשל חשש המשפחה להתלוות לפלסטינים.

דובר צה"ל מדגיש כי הכניסה לשטחי A שבשליטה ביטחונית של הרשות הפלסטינית אסורה לפי צו אלוף פיקוד מרכז, וכי הכניסה לשטחי B אינה מומלצת אף היא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully