וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוקר: כתב אישום נגד הכנופייה הירושלמית

גלעד גרוסמן

20.8.2009 / 4:53

איציק בר מוחא המוגדר על ידי משטרת ירושלים כראש ארגון הפשע "הכנופיה הירושלמית" יובא היום לבית המשפט שם יוגש נגדו כתב איום בגין מעורבות בהעברת מטען חבלה

פרקליטות מחוז ירושלים תגיש הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד איציק בר מוחא, שמוגדר על ידי המשטרה כראש ארגון פשיעה בירושלים, בגין מעורבותו בהעברה של מטען חבלה שנתפס במחסום עטרות בחודש שעבר. כתבי אישום יוגשו גם נגד שלושה חברים נוספים ב"כנופיה הירושלמית" - קובי לוי, אודה קוטייר ושאדי עזאם.

לוי, תושב ירושלים בן 24, נעצר לפני כחודש כשניסה להעביר דרך מחסום עטרות מטען חבלה במשקל של 2.5 קילוגרמים, כשהוא מוחבא בתוך אופנוע. במשטרה חושדים שהמטען נועד כדי לבצע חיסול נגד אחד מאנשי משפחת אברג'יל בעיר. על פי החשד, בר מוחא, שהורשע בעבר בעבירות הימורים ובניסיון רצח, הורה על ביצוע החיסול מהכלא, במסגרת סכסוך בין משפחות פשע.

באפריל הוגש כתב אישום נגד ארבעה חברים נוספים ב"כנופיה הירושלמית" - האחים שלמה ושמעון מלכה, אבי אלימלח ומשה הילל. גם הם, על פי החשד, תכננו לחסל את אחד מראשי משפחת אברג'יל באמצעות מטען חבלה. זאת, כנקמה על ניסיון לחיסולם של האחים מלכה בספטמבר אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully