וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יעלון הוכיח לאן מועדות פני הממשלה"

פנחס וולף

20.8.2009 / 0:59

בעקבות דברי השר לענייני אסטרטגיה משה יעלון מסרה מפלגת קדימה כי ""זה פרצופו האמיתי של נתניהו". פייגלין: "נתניהו מוביל את הליכוד למפלות נוספות"

דבריו של השר לעיניני אסטרטגיה משה יעלון, על פיהם אנשי תנועת "שלום עכשיו" הם כמו וירוס, עוררו תגובות זועמות מצד חברי האופוזיציה. ממפלגת קדימה נמסר כי "זה פרצופו האמיתי של נתניהו. המשנה לראש הממשלה ניפץ הערב לרסיסים את מדיניות אחיזת העיניים והאשליות שפיזר נתניהו והוכיח למי שעוד היה צריך לאן מועדות פניה האמיתיות של הממשלה הזו. בוגי הוא נייר הלקמוס של ממשלת נתניהו. כל עוד הוא חבר בממשלה, לא חשוב מה נתניהו אומר בחוץ – ברור מה הוא הבטיח לבוגי בפנים. הציר ביבי-בוגי-פייגלין מסכן את האינטרסים של ישראל".

ח"כ שי חרמש (קדימה) אמר כי "מבייש לגלות כי השינוי היחיד שהתחולל ברמטכ"ל לשעבר מאז נכנס לממשלת נתניהו, הוא הפך מזיאולוג, מומחה לנחשים, לווירולוג, המתמחה בווירוסים פוליטיים". ואילו ח"כ נחמן שי תהה האם "כאשר מסתכל נתניהו על המשנה לראש הממשלה מה הוא רואה, בלשון צבאית, עמית או טורף". לדברי שי, "ממשלת נתניהו היא מבוך חסר תכלית של דעות ועמדות שמוליכות לשום מקום. עתה מתברר כי האיש השני בממשלה חובר עם חבורת פייגלין כדי לתכנן מהפך פנימי. איפה נאום בר-אילן ואיפה בכירי הממשלה הזו?".

ח"כ אופיר פינס (העבודה) אמר כי "יעלון חשף את פרצופו. כמו רבים ורעים לפניו הוא מצא מפלט בהסתה נגד מחנה השלום. אני קורא לו לחזור לאלתר מדבריו וקורא לראש הממשלה לגנות ולהוקיע אותו. מי שלא מאמין בשלום רצוי שלא ישב בממשלות ישראל".

מזכ"ל שלום עכשיו, יריב אופנהיימר, מסר בתגובה לדברים כי "בוגי יעלון הוא האיום האסטרטגי האמיתי על הדמוקרטיה הישראלית. דבריו החמורים מנותקים מהמציאות ונגועים בתחושת פרנויה. מוטב ליעלון לעסוק בענייני משרדו, אם יש כאלה".

ראש תנועת "מנהיגות יהודית" משה פייגלין לעומתם, התייחס דווקא להחלטת ראש הממשלה בנימין נתניהו לזמן לבירור את השר משה יעלון. לדברי פייגלין, "רה"מ משמש בתפקידו, לא בשל נצחונו בבחירות האחרונות, אלא למרות שהפסידם לקדימה. הסיבה למפלה שבאה לאחר הובלה דו ספרתית בסקרים היתה ההיסטריה של נתניהו מולי. הזימון לבירור של שר בכיר בשל מפגש עם חברי מפלגתו הוא שערורייה שתוביל את הליכוד למפלות נוספות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully