וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזה לבחורה והוציא במרמה אלפי שקלים

קובי מנדל

19.8.2009 / 20:40

תושב סכנין פותה על ידי תושב עכו שהתחזה לבחורה והעביר לו כ-300,000 שקלים. מעצרו של המתחזה הוארך בארבעה ימים

תושב סכנין בשנות השלושים לחייו נפל קורבן למרמה של 300,000 שקלים. האיש פותה על ידי תושב עכו, תאופיק בקראוי, גם הוא בשנות השלושים לחייו אשר התחזה לצעירה, שהציעה שירותי מין והעביר לו כספים.

המתלונן סיפר לחוקרי תחנת עכו כי בתחילת השנה קיבל הודעת SMS ובה נכתב כי אם הוא מעוניין הוא יכול ליצור קשר עם צעירה בשם "ליאן" במספר סלולארי. הוא התקשר והחל לפתח עמה שיחה אשר במסגרתה היא הציעה לו שירותי מין. בהמשך הציעה הצעירה למתלונן תפקיד ניהולי בחברת אבטחה וג'יפ אותו יקבל כחלק מעבודתו. בשיחות ובהודעות בין השניים העביר המתלונן תמונה שלו לצעירה.

הבחורה החלה לדרוש ממנו, שיעביר לחשבון בנק כספים כדי לממן באופן חלקי את הג'יפ אותו הוא אמור לקבל. המתלונן העביר את הכספים שנדרש מבלי שראה כלל את המטלפנת האלמונית או קיבל משהו בתמורה. הוא נהג להעביר כספים בהפקדות ובמזומן לאדם, שפגש בכל מיני נקודות, שנקבעו בטלפון. סך הכול הוא העביר לצעירה המתחזה כ-300,000 שקלים בהפקדות ובמזומן.

בשלב מסוים החלה הצעירה המתחזה לאיים על המתלונן ולסחוט אותו באיומים שתפיץ את תמונתו, שעברה שינוי ועריכה באינטרנט והציגה את המתלונן בתנוחות מיניות. בנוסף מסרה המתחזה כי דיסק ובו שלל תמונות מביכות יועבר לאשתו של המתלונן.

כדי לממן את הכספים שהועברו, פנה המתלונן למשפחתו ולחבריו בטענה כי הוא זקוק לממן טיפולי הפריה. כאשר החלו חבריו ומשפחתו להקשות עליו בקבלת הכספים, שכר אחיו של המתלונן חוקר פרטי אשר חשף את ההתנהלות.

המתלונן הגיע כאמור לתחנת משטרת עכו וזו פתחה בחקירה במהלכה נעצר החשוד במעשה - אשר התחזה לבחורה ( ואף הקפיד לדבר בקול נשי). בתחילה הוא הכחיש את המיוחס לו אך לאחר מספר פעולות חקירה של בלשי וחוקרי תחנת עכו הוא הודה כי ברשותו 218,000 שקלים אותם החביא בתוך בובה בדירה שכורה בחיפה. בחיפוש אכן נמצא סכום כסף גדול במקום עליו הצביע החשוד. בית משפט השלום בעכו האריך את מעצרו עד יום א' הקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully