וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתיים המצוד אחר רוצחי נהג המונית מאשדוד

19.8.2009 / 17:18

בתום מרדף של שלושה חודשים, הצליחו כוחות צה"ל ושב"כ ללכוד את החשוד השלישי ברצח הלאומני של גרגורי רבינוביץ'. הרצח בוצע כנקמה על מות קרוב משפחה של אחד החשודים

כוחות צה"ל ושב"כ עצרו לפני יומיים את אחמד וואסף סוטקי אבו חנאיני, המעורב ברצח נהג המונית גרגורי רבינוביץ' בחודש מאי האחרון, כך הותר הערב (רביעי) לפרסום. על פי דובר צה"ל, אבו חנאיני נעצר ביום שני סמוך לג'נין.

בסוף חודש מאי נעצרו מחמד חאלדי ומחמד עודה, אשר הודו במהלך חקירת השב"כ כי חנקו למוות את רבינוביץ' על רקע לאומני, יחד עם פעיל נוסף. הרצח בוצע כנקמה על מותו של קרוב משפחה של אחד מהמבוקשים, פעיל בכיר בג'יהאד האיסלמי, אשר היה מעורב בהוצאת פיגועים לשטח ישראל.

השניים הודו גם כי תכננו לחטוף ישראלי נוסף בשטחי יהודה ושומרון. באמצע חודש מאי האחרון נמצאה גופתו של רבינוביץ' , נהג מונית בן 55 מאשדוד, בשטח פתוח סמוך לגן יבנה. כיממה לפני מציאת הגופה דיווחה משפחתו למשטרה על היעדרותו. בעקבות הדיווח החלו סריקות נרחבות שהובילו למציאת הגופה, אשר נמצאה כפותה וחבולה. בסמוך למיקום מציאת הגופה נמצאה גם המונית שבבעלותו. המשטרה בדקה את האפשרות כי רבינוביץ נרצח על רקע פלילי, במהלך שוד, אך לא שללה את האפשרות שמדובר על רקע לאומני.

הרצח פוענח לבסוף בפעילות משותפת של שב"כ ומרחב לכיש במשטרה. לפני כחודשיים עצר כוח צה"ל את מחמד חאלדי ומחמד עודה, שני בני 22 מהכפר עראנה שבצפון השומרון, שהודו בחקירתם כי רצחו את גרגורי רבינוביץ' ב-11 במאי, יחד עם השותף שלישי, שנעצר לפני יומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully