וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

”ידינו כבולות בנוגע לתלונות שכנים”

איילה חננאל

19.8.2009 / 18:20

נציג המשטרה בדיון להארכת מעצרו של החשוד ברצח ציפורה נחמו אתמול בירושלים, כי החוק לא מאפשר לעצור שכנים בגין הטרדה. מעצרו של אבי דר הוארך ב -9 ימים

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: ענת ברק)

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (רביעי) בתשעה ימים את מעצרו של אבי דר, החשוד ברצח ציפורה נחמו אתמול בדירה בירושלים. במהלך מעצרו יעבור דר הסתכלות פסיכיאטרית.

דר הואשם גם בתקיפת שכן בבניין בו התגורר בעבר בקריית טבעון. נגד דר מתנהל בימים אלה משפט בגין התקיפה בבית משפט השלום בקריות. עו"ד תמי אולמן המייצגת את דר, סיפרה לוואלה! חדשות כי במשפט שמתנהל נגד דר בבית משפט הקריות כבר נקבע כי דר איננו כשיר לעמוד לדין. לטענתה, בעקבות חוות דעת פסיכיאטרית שהוגשה בעניינו של דר, היתה מוכנה הפרקליטות לסגור את התיק אולם דר התעקש להמשיך לנהל את התיק זאת מכיוון שהוא מעוניין להגיע לזיכוי מלא ולתבוע את המתלונן ואת המשטרה.

על תלונות שהוגשו בעבר נגד החשוד ברצח, אמר רב פקד אלי כהן ממרחב ציון במשטרת ירושלים כי "משטרת ירושלים פעלה במקרה הזה אפילו מעל ומעבר לנדרש. עצרנו את החשוד למרות שהיה מדובר בעבירת אלימות קלה. שלחנו אותו לבדיקה פסיכיאטרית. בבדיקה הפסיכיאטרית לא נמצא שהאיש סובל כרגע מבעיה כלשהי המצריכה את אשפוזו".

עוד אמר כהן כי "הבאנו את האיש לבית המשפט, שחררנו אותו בתנאים מגבילים. צריך להבין שתלונות כאלה, משטרת ישראל מטפלת בעשרות אלפי תלונות כאלה בשנה. אין בחוק עילת מעצר לעבירות האלה. גם אם אני רוצה לעצור איש כזה עד לסיום משפטו, אני לא יכול".

מחקירה ראשונית של הרצח אתמול בירושלים עלה כי ציפורה נחמו, בעלת הדירה, הגיעה עם בני זוג על מנת להראות להם את הדירה שהיתה אמורה להתפנות בסוף החודש, לאחר שלא הגיעה להסכם עם השוכר הנוכחי על גובה שכר הדירה.

שכנה בבניין סיפרה לוואלה! חדשות כי בעלת הדירה "אמרה שתעשה את כל מה שבכוחה כדי להוציא אותו מהדירה אם ימשיך לסרב לכך". לדבריה, בעלת הבית "הגיעה לדירה והדייר סרב לפתוח את הדלת. כאשר היא הכניסה את המפתח לדלת, הוא יצא מהדירה ודקר אותה". במשטרה אמרו הערב כי בעקבות המעצר המהיר של הגבר, נמנעו מעשי הרצח של בני הזוג שהיו אמורים לראות את הדירה ולשכור אותה.

אחד השכנים סיפר לוואלה! חדשות כי שמע צרחות מהדירה. "בהתחלה חשבתי שזו אחת המשפחות, מעין סכסוך בין בני זוג", אמר, "כששמעתי 'הצילו' יצאתי וראיתי את האדם שבא לראות את הדירה שסיפר לי שהדייר זרק את בעלת הבית, משך אותה לתוך הדירה וגרר אותה על הרצפה".

עדכון ראשון: 15:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully