וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבן דוב יש פרטנר לפשרה - בר רפאלי

הילה רז

19.8.2009 / 14:35

בעל השליטה החדש בפרטנר ודוגמנית העל הגיעו לפשרה סביב תביעתה כנגד אתר תפוז שבבעלותו, במסגרתו 40 אלף ש"ח יועברו לעמותת חולי סרטן

הדוגמנית בר רפאלי ובעל השליטה החדש בפרטנר, אילן בן דב, הגיעו באחרונה לפשרה בנוגע לתביעה שהגישה רפאלי לפני כשנתיים נגד אתר האינטרנט תפוז שבבעלות בן דב. על פי העסקה המסתמנת, בן דב ישלם 40 אלף שקל ורפאלי מצדה תבטל את התביעה נגד האתר.

רפאלי שימשה כפרזנטורית של סמסונג בקמפיין בישראל ב-2006, שנה לאחר מכן היא הגישה לבית משפט השלום בתל אביב תביעה בסך 350 אלף שקל נגד אתר תפוז. רפאלי טענה כי תפוז השתמש בשמה בפרסומת בעיתון, ללא קבלת היתר ממנה כמתחייב.

לפי הסכם הפשרה שהוגש לאישור בית המשפט, רפאלי תתרום את הסכום לעמותת זכרון מנחם המסייעת לילדים חולי סרטן ומשפחותיהם. במסגרת הפשרה הוסכם כי לאחר תשלום הסכום, לא יהיו לרפאלי, המיוצגת על ידי עו"ד יוסף מילר, טענות או תביעות נוספות בקשר לפרסום המודעה. בהסכם מובהר כי תביעה בסך 4.4 מיליון שקל שהגישה רפאלי לפני כחצי שנה נגד סאני, יבואנית סמסונג, הנשלטת אף היא על ידי בן דב, נותרת בעינה.

בתביעה זו טענה רפאלי כי סאני הפרה באופן בוטה את התחייבויותיה, חדרה לפרטיותה של רפאלי ופגעה במוניטין שצברה. רפאלי טענה כי סאני הוסיפה בחוזה שנחתם עמה תוספות מטעמה ועשתה בתצלומיה ובסרט הפרסומת שבו הופיעה שימושים חורגים, שעליהם לא הוסכם בחוזה. בן דב הגיש בתגובה תביעה שכנגד בסך שני מיליון שקל בשל הנזקים שלטענתו גרמה לו רפאלי בהתנהגותה.

סאני, באמצעות עו"ד יוסי אברהם ומשה ברהוד, טוענת כי רפאלי ניסתה למנוע פרסום צילומים לקמפיין והערימה קשיים על השקתו. בין היתר נטען שרפאלי איימה על ערוץ הבידור בתביעה של פיצויי עתק ומנעה שידור תוכנית שעסקה בקמפיין, ולא הופיעה למסיבה לכבוד הקמפיין באומן 17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully