וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מציאה: פנטהאוז בת"א תמורת 125 מיליון ש"ח

גיא ליברמן

19.8.2009 / 12:05

האם יישבר שיא? קרן פייר מציעה למכירה פנטהאוז בתל אביב במחיר של 100-125 מיליון שקל. הדירה היקרה ביותר בישראל נמכרה ב-110 מיליון שקל

חברת הנדל"ן קרן פייר בניהולם של שלמה גרופמן וזלמן שובל הודיעה כי היא מכרה בחודשיים וחצי האחרונים 14 דירות בפרויקט הירקון 96 שברחוב הירקון בתל אביב, תמורת סכום כולל של 60 מיליון שקל. לדברי החברה, הדירות נמכרו במחיר ממוצע של 50 אלף שקל למ"ר, הנחשב למחיר יקר ביותר ששמור לפרויקטים היוקרתיים ביותר שנבנים כיום בתל אביב ובישראל בכלל. הדירה היקרה ביותר בפרויקט, שישלב מבנה באוהאוס ומבנה חדשני, נמכרה ב-14.8 מיליון שקל (3.7 מיליון דולר).

מדובר בדירת באוהאוס בקומה הרביעית ששטחה הבנוי 175 מ"ר, ובנוסף שטחי מרפסות של 80 מ"ר. המחיר מגלם שווי של 65.7 אלף שקל למ"ר. לדברי החברה, כל הדירות נמכרו לתושבי חוץ בלבד, דבר המלמד לטענתם כי למרות הקיטון המשמעותי שנרשם בחודשים האחרונים ברכישות נדל"ן בישראל על ידי זרים, עדיין יש רבים מחוץ לישראל שרואים בנדל"ן ישראלי מוצר מבוקש.

"בזמן שבניו יורק הנדל"ן יורד ב-25%, מלמדים נתוני הלמ"ס שבחצי השנה האחרונה המחירים בישראל עלו בשיעור של 10.8%. תושבי החוץ רואים את זה ומבינים שישראל היא לא רק יעד טוב למגורים ונופש אלא, עדיין יעד אטרקטיווי להשקעה", אמר גרופמן.

בהתאם לפרסום ב-TheMarker בשבוע שעבר, הקרן הודיעה היום כי היא רוכשת את חלקה (50%) של שותפתה בפרויקט, חברת האחים שגראווי, כך שכעת היא תהיה היזמית היחידה. המו"מ בין השתיים התנהל מזה זמן רב, ציינו בחברה, כאשר לבסוף נקבע כי האחים שגראווי תקבל בעבור חלקה בפרויקט 48 מיליון שקל. כחלק מההסכם, נקבע כי האחים שגראווי תפסיק להיות הקבלן המבצע בפרויקט והשבוע צפוי להיבחר קבלן חדש.

בקרן פייר הודיעו כי הם צופים עליות מחירים ככל שיימשכו המכירות בפרויקט לרמות של 60-65 אלף שקל למ"ר בממוצע. כמו כן הם צופים שסך ההכנסות בפרויקט יעמדו על 320-350 מיליון שקל. אכלוס הפרויקט צפוי למארס 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully