וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוצח מירושלים מואשם גם בתקיפת שכן בצפון

איילה חננאל

19.8.2009 / 11:16

אבי דר, שלפי החשד רצח אתמול את ציפורה נחמו, מואשם גם בתקיפת שכן בבניין שבו התגורר בעבר בקריית טבעון. בימים אלה מתנהל נגדו משפט בקריות

אבי דר, החשוד ברצח ציפורה נחמו אתמול (שלישי) בדירה בירושלים, מואשם גם בתקיפת שכן בבניין בו התגורר בעבר בקריית טבעון. נגד דר מתנהל בימים אלה משפט בגין התקיפה בבית משפט השלום בקריות.

שכנים לשעבר של דר בקרית טבעון סיפרו כי בעקבות התקיפה הם פנו למשטרה ולגורמי רפואת הנפש, בהם גם הפסיכיאטר המחוזי. דר נעצר, נפתח נגדו תיק פלילי ובהמשך הוגש נגדו כתב אישום. במהלך המעצר היה דר מאושפז בבית חולים פסיכיאטרי, אולם פרקליטתו, עו"ד תמי אולמן טוענת, כי הוא אינו חולה נפש. ככל הנראה, לאחר מכן עבר דר להתגורר בירושלים והמשיך בהתנהגותו האלימה.

אחת השכנות סיפרה כי דר הגיע לביתה עם נבוט ואיים עליה ועל בתה התינוקת. בנוסף, מסר אחד השכנים כי "כשגילינו שהוא זה שרצח את האישה בירושלים, זה עורר אצלנו זעם רב. התרענו על כך בפני הגורמים, בהם גם גורמי רפואת נפש, ואיש לא עשה דבר. כמו שהוא רצח שם, הוא יכול היה לרצוח את אחד השכנים כאן. כל הנורות האחרות דלקו, כולם התריעו, והמשטרה והמדינה לא עשו דבר כדי למנוע את הרצח הבא".

מחקירה ראשונית של הרצח אתמול בירושלים עלה כי ציפורה נחמו, בעלת הדירה, הגיעה עם בני זוג על מנת להראות להם את הדירה שהיתה אמורה להתפנות בסוף החודש, לאחר שלא הגיעה להסכם עם השוכר הנוכחי על גובה שכר הדירה. שכנה בבניין סיפרה לוואלה! חדשות כי בעלת הדירה "אמרה שתעשה את כל מה שבכוחה כדי להוציא אותו מהדירה אם ימשיך לסרב לכך". לדבריה, בעלת הבית "הגיעה לדירה והדייר סרב לפתוח את הדלת. כאשר היא הכניסה את המפתח לדלת, הוא יצא מהדירה ודקר אותה". במשטרה אמרו הערב כי בעקבות המעצר המהיר של הגבר, נמנעו מעשי הרצח של בני הזוג שהיו אמורים לראות את הדירה ולשכור אותה.

אחד השכנים סיפר לוואלה! חדשות כי שמע צרחות מהדירה. "בהתחלה חשבתי שזו אחת המשפחות, מעין סכסוך בין בני זוג", אמר, "כששמעתי 'הצילו' יצאתי וראיתי את האדם שבא לראות את הדירה שסיפר לי שהדייר זרק את בעלת הבית, משך אותה לתוך הדירה וגרר אותה על הרצפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully