וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל לקציניו: אל תחנו ב"איקאה"

יהושע בריינר

19.8.2009 / 7:25

בעקבות ריבוי מקרי גניבות רכב מהחניון הסמוך לחנות הפופולרית, הורה ראש חטיבת לוגיסטיקה לקציני צה”ל שלא לחנות במקום. ”עכשיו גם אומרים לנו איפה מותר לחנות?”

קצין יקר, אם מתחשק לך לקנות שולחן להרכבה, תצטרך כנראה להגיע לחנות "איקאה" באוטובוס. הנחייה שהופצה בימים האחרונים לקצינים בצה"ל נאסר על קציני צה"ל להחנות את רכביהם הצבאיים בחניון של ענקית הכול-בו איקאה שבצומת פולג, סמוך לנתניה. במסמך שהפיץ ראש חטיבת הלוגיסטיקה תא"ל ניסים פרץ נכתב כי בשל עלייה במספר גניבות הרכבים הצבאיים באזור, חל איסור להחנות את רכבי הקצינים בחניון איקאה ובסביבתו.

קצינים בצה"ל הרימו גבה לאור ההנחיה החדשה שנראתה להם כמגוחכת ולא מציאותית. "לא מספיק שמקצצים לנו בדלק, עכשיו גם אומרים לנו איפה מותר או אסור להחנות?", אמר קצין לוואלה! חדשות, "זו הנחייה מוזרה. אם יש בעיה בגניבות רכבים באיקאה, אז שישלחו את המשטרה לטפל בכך, למה אנחנו צריכים לסבול מכך? בכל מקרה, יש לי תחושה שאנשי קבע ימשיכו להגיע ולקנות שמה. אני רק מקווה שלא ישימו שם מארבים", הוסיף בציניות. גם באיקאה קיבלו בהפתעה את ההוראה. "מאות אלפים חונים מדי שנה בחניון איקאה ונהנים מחנייה חינם ונגישות מקסימאלית לחנות כחלק מהמענה הכולל שאנו מציעם ללקוחותינו".

לדברי גורמים בצה"ל, בשנים האחרונות הופצו הנחיות דומות בחניונים בתל אביב ובבאר שבע, דבר שהפחית את מספר גניבות הרכבים. מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי "לאחר ניתוח של מיקום גניבות רכבים צה"ליים בשנה האחרונה ובדגש על שלושת החודשים האחרונים עלה כי מרביתם נגנבו באזור נתניה ובפרט במרחב המדובר. אי לכך, הנחה ראש חטיבת הלוגיסטיקה על איסור חנייה במרחב זה בתקופה הקרובה".

ליהושע בריינר joshjosh@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • צה"ל
  • איקאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully