וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרצחת בי-ם: אם לבן יחיד המשרת בצה"ל

איילה חננאל

18.8.2009 / 1:00

ציפורה נחמו היא בעלת הדירה שנרצחה בדקירות סכין על ידי שוכר דירתה בירושלים. בנה היחיד, משרת ביחידת המחשבים של צה"ל. בשנה האחרונה הוגשו נגד החשוד ארבע תלונות בגין מעשי תקיפה ואיומים

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: ענת ברק)

האישה שנרצחה אתמול בירושלים היא עו"ד ציפורה נחמו מהיישוב אורנית, אם לבן יחיד המשרת ביחידת המחשבים של צה"ל. כך הותר הלילה (רביעי) לפרסום. לפי החשד, נחמו נרצחה בדקירות סכין בדירה ברחוב פיינשטיין שבשכונת ארמון הנציב בירושלים, על ידי אדם ששכר ממנה את הדירה, בשל ריב על שכר הדירה.

צוות מגן דוד אדום שהגיע לדירה גילה את גופת האישה בשלולית דם, עם פציעות דקירה בחזה ונאלץ לקבוע את מותה. השוטרים שהגיעו לדירה עצרו את הגבר, בן 33, סטודנט מהאוניברסיטה העברית בעיר. החשוד, במקור תושב חיפה, הודה במעשה אך סירב למסור את מניעיו. הוא יובא מחר לבית משפט השלום בירושלים, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בחשד לרצח.

מחקירה ראשונית עלה כי בעלת הדירה הגיעה הערב עם בני זוג על מנת להראות להם את הדירה שהיתה אמורה להתפנות בסוף החודש, לאחר שלא הגיעה להסכם עם השוכר הנוכחי על גובה שכר הדירה. שכנה בבניין סיפרה לוואלה! חדשות כי בעלת הדירה " אמרה שתעשה את כל מה שבכוחה כדי להוציא אותו מהדירה אם ימשיך לסרב לכך". לדבריה, בעלת הבית "הגיעה לדירה והדייר סרב לפתוח את הדלת. כאשר היא הכניסה את המפתח לדלת, הוא יצא מהדירה ודקר אותה". במשטרה אמרו הערב כי בעקבות המעצר המהיר של הגבר, נמנעו מעשי הרצח של בני הזוג שהיו אמורים לראות את הדירה ולשכור אותה.

אחד השכנים סיפר לוואלה! חדשות כי שמע צרחות מהדירה. "בהתחלה חשבתי שזו אחת המשפחות, מעין סכסוך בין בני זוג", אמר, "כששמעתי 'הצילו' יצאתי וראיתי את האדם שבא לראות את הדירה שסיפר לי שהדייר זרק את בעלת הבית, משך אותה לתוך הדירה וגרר אותה על הרצפה".

לטענת השכנים, הכתובת היתה על הקיר. השכנים סיפרו כי החשוד ברצח תקף אותם במספר מקרים, ובאחת התקריות אף שבר את ידו של אחד מהם. לדברי אחד השכנים "לפני יומיים הוא זרק אבנים על אחד השכנים ופצע אותו. המשטרה ידעה שהוא אדם אלים, והיתה פה כמה פעמים". אחד מהשכנים הגדיר את החיים בבניין כ"טרור", לאחר שהחשוד החל לעקוב אחריו. לטענת אחד מהשכנים, "בכל פעם שהגשנו תלונה הוא היה משוחרר. הרצח הזה היה יכול להימנע".

ממשטרת מחוז ירושלים נמסר כי בשנה האחרונה אכן הוגשו כנגד החשוד ארבע תלונות בגין מעשי תקיפה ואיומים, ובמקרה אחד אף הומלץ להגיש נגדו כתב אישום בגין תקיפה. עם זאת, במשטרה ביקשו להדגיש כי יתר התלונות היו הדדיות וכי הן נמצאות בשלבי חקירה.

(עדכון ראשון: 17:46)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully