וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: החשודה בלינץ' תשמש כעדת מדינה

איילה חננאל

18.8.2009 / 18:45

החיילת שוחררה הערב למעצר בית. הוריה אמרו לוואלה! חדשות כי "כל מי שהכיר את הילדה יודע כי היא קלה להשפעה. עשינו הכל כדי להרחיקה מתושבי המשולש עמם הסתובבה"

יותם רונן

(צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: איילת שולמן)

החיילת החשודה במעורבות ברצח ליאונרד אריק קרפ בחוף תל ברוך בסוף השבוע תשמש, ככל הנראה, כעדת מדינה נגד שאר החשודים בפרשה. הערב (שלישי) שוחררה החיילת למעצר בית. עו"ד ניר אלפסה המייצג את החיילת מטעם הסנגוריה הציבורית מסר בתגובה כי "המשטרה עשתה בהגינות כששיחררה אותה למעצר בית מאחר ששיתפה פעולה בחקירותיה והיא מהווה עדת תביעה". החיילת תשמש כאמור כעדת מדינה נגד החשודים ברצח קרפ.

הוריה של החיילת אמרו לוואלה! חדשות כי "כל מי שהכיר את הילדה יודע כי היא קלה להשפעה". החיילת שוחררה למעצר בית מתחנת המשטרה של מרחב ירקון, בה נחקרה מאז שעות הבוקר.

לדברי ההורים, "ראינו את הבת שלנו מידרדרת לנו מול העיניים, ודבר שעשינו לא הצליח לשנות זאת". הורי החיילת סיפרו כי כבר התריעו בפני המשטרה ובפני שירותי הרווחה על כך שבתם מסתובבת עם ערבים ישראלים מאזור המשולש, שלטענתם, נהגו לסמם אותה ולשכר אותה. עם זאת, הפניות הללו לא הצליחו לסייע להם בניסיונות להרחיק אותה מהנערים. "היינו בטוחים שבסופו של דבר יקרה לה דבר רע", סיפרו ההורים, "שמחנו לגלות שלא היא זו שנרצחה".

ביום ראשון הפך בית המשפט המחוזי את החלטת בית המשפט השלום שקבע כי יש לשחרר את שתי הצעירות החשודות במעורבות בלינץ' בחוף תל ברוך למעצר בית. המשטרה ביקשה להחזיר את הצעירות למעצר על מנת לאפשר ביצוע חקירה. בית המשפט קבע כי החיילת בת ה-19 תוחזר למעצר, והיום כאמור היא שוחררה למעצר בית.

"כל החשודים היו שיכורים בעת המעשה"

אתמול בצהרים שחזרה גם החיילת את שאירע במקום התקיפה, מול הספסלים בטיילת חוף תל ברוך. בחקירתה במשטרה סיפרה כי שהגיעה לזירה המכות כבר החלו, "ראיתי שלושה מהם מכים אותו עד שנפל, אך הם המשיכו לבעוט בו", סיפרה. לדבריה, חברי החבורה כולם היו שיכורים. החיילת הוסיפה כי היא וחברתה בכו ולא הבינו את שנעשה.

כאשר הגיעו למקום מותו של קרפ, סיפרה כי "החבורה הגיעה לשם רק לאחר 20 דקות, וכאשר שאלנו למה עשו זאת הם רק צחקו". משם נסעה יחד עם החשודים ליער, ובדרך ביקשו לקנות משקאות אלכוהולים נוספים. "חבל שנסעתי איתם, זו היתה טעות", הוסיפה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully