וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאטו שרון טוען: "מצאתי נפט בגיאורגיה"

עומר רבין ולילה אודינייב

18.8.2009 / 16:37

חבר הכנסת לשעבר טוען כי בשטח שרכש בקרבת העיר טיביליסי נמצאו בארות נפט עם פוטנציאל קידוח של 80 מיליון חביות אשר הוא שותף לתפוקתן ביחד עם חברה אמריקאית

אחרי שרץ לכנסת והתמודד מול הפוליטיקאים, מבקש פלאטו שרון להיכנס למגרש של יצחק תשובה ואחרים ולהפוך לאיל נפט. בשיחה עם וואלה! עסקים טען איש העסקים פלאטו שרון כי בשטח נרחב שרכש בגיאוגריה נמצאו בארות נפט בעלות פוטנציאל קידוח כולל של 80 מיליון חביות המשקפות (על פי ערך הנפט כיום) ערך כולל של למעלה מחמישה מיליארד דולר.

"קנינו בגאורגיה שטח של 10,000 דונם במרחק 100 ק"מ מטיביליסי" סיפר שרון. "קניתי את השטח ממשפחות עשירות שמתגוררות שם בעיקר בגלל שזורם בו נהר רחב באורך 17 קילומטרים והיה ברור לנו שהעולם צועד לקראת מצב שהמים יהיו המשאב החשוב ביותר".

"בביקור האחרון שלי שם עם הבן שלי, גיליתי שיש בשטח גם בארות נפט עם פוטנציאל קידוח כולל של 80,000,000 חביות לפי מה שנאמר לי. הזכויות על הקידוח כבר נמכרו לחברה אמריקאית, אבל כבעלים של השטח גם לי יש זכויות על התפוקה של הבארות הללו ולכן אנחנו כעת במשא ומתן כדי לראות כיצד להתחלק". לטענת שרון הוא מצוי כעת במו"מ עם כל הגורמים המעורבים והמחלוקת ביניהם קטנה: "להערכתי נסכים בסופו של דבר על חלוקה של חצי-חצי - בסופו של דבר גם יש לי את הזכויות על הקרקע ואני יכול לדרוש מהם להפסיק את העבודות באתר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully