וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אנס את בתה בת השנתיים של חברתו

איילה חננאל

18.8.2009 / 16:06

אביו של הפעוטה התלונן כי בן זוגה של גרושתו אנס את בתו הפעוטה. החשוד הכחיש את החשדות: מדובר בעלילה של האב

צעיר בשנות ה-20 לחייו נעצר היום (שלישי) בחשד שאנס את בתה בת השנתיים של בת זוגו. הצעיר נעצר לאחר שאביה של הילדה התלונן כי הצעיר אנס את בתו הפעוטה. החשוד הובא היום לבית משפט השלום בתל אביב, שם הוארך מעצרו ביומיים.

הצעיר הכחיש בחקירתו את החשדות נגדו וטען כי אביו של הפעוטה בדה את החשדות כדי להתנקם בו. אמו של הפעוט דחתה גם כן את החשדות וטענה כי בן זוגה לא תקף את בתה. חוקרים של המשטרה ניסו לדובב את הפעוטה, אולם בשל גילה הצעיר, הם התקשו בכך.

אתמול נעצרו שני גברים, תושבי בקעת אונו בני 23 ו-34, בחשד לאונס ילדה בת 12. כתוצאה מאחד ממקרי האונס, נכנסה הילדה להריון ונאלצה לעבור הפלה. לפי החשד, הנאנסת היא האחות של חברתו של הצעיר בן ה-23. החברה, בת ה-22, נעצרה בחשד שידעה על האונס של אחותה ולא מנעה את ביצועו. קרוב המשפחה החשוד באונס הילדה הוא בן דודה מדרגה שנייה. על פי החשד, אין קשר בין שני מקרי האונס, והם שונים לחלוטין.

כמו כן, אתמול הוגש כתב אישום נגד תושב קרית מלאכי בן 36, שנאשם בשורה של מעשי אונס והתעללות מחרידים. על פי כתב האישום, הנאשם נהג להתעלל בילדיה של בת זוגו מזה תשע שנים, לאנוס את בתה ולהכות את ילדיה. מהתיאורים הקשים בכתב האישום, עולה כי החשוד נהג להתעלל באחד הילדים בצורה מחרידה, "הוא הוריד את מכנסיו ותחתוניו ובאמצעות צבת (פ??ל?אי?ר), תפס את איבר מינו של הקטין ולחץ אותו. לאחר מכן, תפס בצבת גם את אצבעות ידיו של הקטין ולחץ אותן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully