וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי העוף: רבוע כחול מציעים קילו ירקות בשקל

עדי דברת-מזריץ

18.8.2009 / 15:51

מלחמת מחירים: רבוע כחול מציעה ק"ג ירקות בשקל בסניפי מגה בול כדי להתמודד עם התחרות בין רשתות השיווק. רמי לוי לא נשאר (גם הפעם) חייב

מלחמה נוספת על כיסו של הצרכן: קבוצת רבוע כחול מנסה למשוך לקוחות לסניפים החדשים שהסבה למגה בול. לרגל פתיחת שבע חנויות חדשות היום, מחלקת הרשת ללקוחות אותם סניפים ק"ג ירקות נבחרים, בהם מלפפון, עגבניה, בצל ותפוח אדמה, תמורת בשקל - כך נודע ל-TheMarker.

ההצעה מותנית בקנייה של 150 שקל והגבלת קנייה של שלושה ק"ג לכל מוצר. המחיר הרגיל של ק"ג ירקות במגה בול נע בין 2.99 שקלים ל-4.99 שקלים לק"ג.

עוד נודע כי במקביל, רשת רמי לוי שיווק השקמה הורידה היום את המחיר בסניף היחיד של הרשת שקרוב יחסית לסניף של מגה מול שנפתח היום - סניף רמי לוי בקריית מלאכי הקרוב לסניף מגה בול בקרית גת - ל-89-49 אגורות לק"ג על אותם ירקות ללא הגבלת קנייה.

במרבית המקומות מתחרים הסניפים החדשים ברשתות של שופרסל וברשתות פרטיות מקומיות. רמי לוי, מבעלי רשת רמי לוי שיווק השקמה, הידוע באסטרטגיית ה'מבצעים בשקל', מסר: " אני מאחל להם בהצלחה. גם כך ברוב הסניפים שלנו באותם מקומות שמגה בול פתחו אנחנו מוכרים את הירקות במחיר של בין 89-49 אגורות לק"ג. גם זול יותר וגם ללא התניית גובה קנייה. יש לנו מחויבות ללקוחות שלנו להיות הכי זולים בכל מקום, כך אנחנו עושים ונמשיך לעשות".

כפי שנחשף ב-TheMarker, רבוע כחול החליטה על פתיחת שמונה סניפים נוספים של מגה בול בהשקעה של יותר מ-30 מיליון שקל.

ארבעה מתוך שבעת הסניפים החדשים הם סניפי מגה שהוסבו לסניפי מגה בול - קרית גת, דימונה, ערד וחיפה, הסבה של סניף שפע שוק שבפתח תקוה ושני סניפי מגה בעכו.

הסניף בבת ים, שיהווה פתיחת חזית מול הרשתות המוזלות (heavy discount) הפרטיות הפועלות בבת ים, כמו סופר דוש וחצי חינם שעל גבול ראשון לציון, ייפתח בהמשך החודש.

רבוע כחול: ירידה של 56% ברווח הנקי ברבעון

בדו"חות רבוע כחול לרבעון השני של 2009 שפורסמו אתמול הסתכם הרווח הנקי של רבוע כחול ב-13 מיליון שקל, ירידה של 56% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

הכנסותיה של רבוע כחול ישראל, שמפעילה 200 סניפי סופרמרקט, הגיעו ל-1.8 מיליארד שקל, ירידה של 3.9% בהשוואה לרבעון המקביל ב-2008. המכירות של חנויות שפעלו במתכונת מלאה הן ברבעון השני של 2009 והן ברבעון המקביל ב-2008 (same stores sales) ירדו ברבעון החולף ב-6.1% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי של רבוע כחול, לפני השפעת שינויים בשווי הנדל"ן של הקבוצה, הסתכם ב-61 מיליון שקל - ירידה של 27% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. חלקו של הרווח התפעולי במחזור ברבעון השני עומד על 3.3%, לעומת 4.4% מהמחזור ברבעון המקביל ב-2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully