וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשטרה לא פיענחה את רצח הנער ברמלה"

איילה חננאל

18.8.2009 / 15:14

פרקליטיהם של שלושת החשודים במעורבות ברצח הנער יפתח מור יוסף, טענו כי המשטרה עצרה את השלושה כדי ליצור רושם על הציבור. מעצר השלושה הוארך בשמונה ימים

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

בית משפט השלום ברמלה האריך בצהרים (שלישי) בשמונה ימים את מעצרם של שלושת החשודים במעורבות ברצח הנער יפתח מור יוסף, לפני שבועיים בעיר. השלושה חשודים בירי לעבר העבריין עינב כהן, שכתוצאה ממנו נהרג הנער בן ה-16 וחצי.

הוריו של מור יוסף ובני משפחתו שהגיעו לדיון, זעמו על כך שבית המשפט אינו מאפשר לפרסם את שמותיהם של החשודים במעורבות ברצח. "צריך שכולם יידעו מי הם ומה הם", אמרו בני המשפחה. מקורב למשפחה, הרב מיכאל דרעי, אמר בבכי כי "כל אדם הוא זכאי עד שהוכחה אשמתו, אך מה שקורה פה בחברה הישראלית, זה פשוט איום ונורא. המשפחה של יפתח הרוסה".

"בעלי עבר פלילי"

נציגי המשטרה טענו בדיון כי שלושת החשודים שהינם בעלי עבר פלילי ומוכרים למשטרה, תכננו לחסל את עינב כהן שנפצע קשה בתקרית על רקע חובות כספיים וכי הוא היה היעד לירי שממנו נהרג הנער מור יוסף. השלושה החשודים בקשירת קשר לפשע, ניסיון לרצח ורצח, מכחישים את הטענות נגדם.

פרקליטיהם של השלושה: ירום הלוי, שחר חצרוני ותמיר סאננס, טענו בדיון כי "אם השלושה היו כל כך מסוכנים לשלום הציבור, אז המשטרה לא היתה צריכה לחכות שבועיים עד למעצר שלהם. המעצר התבצע רק במטרה ליצור את הרושם בציבור שהרצח פוענח וזאת למרות שלא כך הדבר". השופט זכריה ימיני ציין כי בהארכת המעצר הבאה, תצטרך המשטרה להביא ראיות מוחשיות יותר נגד שלושת החשודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully