וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגופה הכפותה בבית דגן: של נעדר מלוד

איילה חננאל

18.8.2009 / 13:02

בדיקת דנ"א העלתה כי הגופה שנמצאה כפותה ביום שישי האחרון על ידי עובר אורח בצריף נטוש בבית דגן שייכת לרפאל מיראלשווילי, בן 25 מלוד שנעדר מזה כחודש

בדיקת דנ"א העלתה כי הגופה שנמצאה ביום שישי האחרון על ידי עובר אורח בצריף נטוש בבית דגן שייכת לנעדר רפאל מיראלשווילי, בן 25, אשר נעדר מאיזור לוד מאז ה-6 ביולי. ממצאי הנתיחה הראשוניים לא מעלים בשלב זה חשד לפלילים אך נבדקים בשלב זה מספר כיווני חקירה, ביניהם גם חשד לרצח, וזאת מאחר וגופתו של רפאל נמצאה כפותה.

הגופה נמצאה ביום שישי האחרון על ידי עובר אורח שעבר במקום והזעיק את המשטרה. מיראשווילי, שהתגורר בשיכון חב"ד בלוד, היה נעדר מזה כחודש כשלמשטרה לא היה קצה חוט בחיפושים אחריו. הוא נראה לאחרונה בתאריך ב-7 ביולי בלוד ומאז נעלמו עקבותיו. המשטרה פירסמה בקשה לעזרת הציבור עם תיאורו בניסיון למצאו.

ביום מציאת גופתו של מיראלשווילי נמצאה גופה במימי נחל אלכסנדר. מטיילים שהיו במקום איתרו רגל במקום יום קודם לכן, והמשטרה ערכה חיפושים בעקבות זאת. מפקד תחנת נתניה, סנ"צ עמיחי אשד, שעמד בראש החיפושים, סיפר כי "אנחנו בודקים את הקשר בין האיבר הזה לאירועים אחרים. האיבר הועבר למכון לרפואה משפטית באבו כביר, שם יבוצעו בדיקות ד.נ.א". בעקבות מציאת האיבר האזור נסגר, ולמקום הוזעקו צוות זיהוי פלילי ופתולוג. כוחות המשטרה ערכו סריקות במקום בניסיון לאתר איברי אדם נוספים, שהתגלו כאמור היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully