וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: "היורה בחלפון ביקש לעשותו נכה"

18.8.2009 / 12:01

כתב אישום הוגש היום נגד שני הנאשמים בירי ובפציעתו של שחקן נבחרת ישראל לשעבר פליקס חלפון בחודש שעבר. הם מואשמים בחבלה בנסיבות מחמירות, החזקה ונשיאת נשק ושיבוש מהלכי משפט

אבי כהן

(צילום: אבי כהן. עריכה: איילת שולמן)

כתב אישום הוגש היום (שלישי) נגד שני הנאשמים בירי ובפציעתו של שחקן נבחרת ישראל לשעבר פליקס חלפון בחודש שעבר. הנאשמים, בן הרוש, תושב תל אביב בן 20 ורמי עובדיה, תושב תל אביב בן 21, מואשמים בחבלה בנסיבות מחמירות, החזקה ונשיאת נשק. עובדיה מואשם גם ושיבוש מהלכי משפט. לטענת החוקרים ממחלק התשאול במרחב ירקון, החשודים תקפו את חלפון בעקבות "ריב שטותי בינהם". כתב האישום הוגש על ידי עו"ד זהר דולב מפרקליטות מחוז תל אביב

בכתב האישום מתואר כי "בשעה 3:40 או בסמוך לכך, בצומת, תקפו הנאשמים בצוותא את חלפון, שיצא ממועדון ארנה, על ידי כך שדחפו אותו, הכו בו באגרופים ובעיטות בחלקי גוף שונים. עוד מסופר כי עובדיה כיוון את האקדח לעבר חלפון וירה קליע, שפגע בירך רגלו הימנית, בכוונה להטיל בו נכות או מום. הנאשמים עזבו את המקום לאחר האירוע. כמו כן מוזכר כי השניים ניסו לראות באדם נוסף טרם ירו בחלפון.

כתב האישום מתאר כי עובדיה אף התקשר אל לבנה מונדני המקורבת אליו, וביקש ממנה שבחקירה תמסור כי שהה אצלה בזמן האירוע, "בכוונה למנוע או להכשיל חקירה פלילית". עובדיה אף הגיע לביתה של מונדני, בתל אביב, ומסר לידיה את דרכונו, מפתחות הקטנוע ומטען למכשיר טלפון נייד, בכוונה למנוע או להכשיל את החקירה הפלילית בעניינו.

בכתב האישום מסופר כי בעקבות האירוע "נגרמו לחלפון חבלות חמורות ובכללן: שברים באף ובארובת העין, קצה עצם חודר לתוך הארובה ולחץ על השריר, המטומות בפנים, פצע קרוע מעל עין ימין שהצריך תפרים, פצע ירי בירך רגל ימין עם פגיעה של העורק והוריד הפמורליים ושבר בירך. חלפון הובהל לבית החולים מחוסר הכרה, ללא דופק ומונשם והועבר לניתוח בהול, קיבל מספר מנות דם ואחרי הניתוח אושפז במחלקה לטיפול נמרץ ובבית החולים".

פרקליטו של רמי עובדיה, עו"ד שחר מנדלמן, אמר שעובדיה מכחיש כל קשר לירי שמייחסים לו. "הקלטת שהדליפה המשטרה לתקשורת בטרם הגשת כתב אישם, בניגוד לחוק, לא מתעדת דבר פרט לבליינים המסתובבים מחוץ למועדון בו התרחש הירי. ההדלפות האלה לא ראויות ואין בהן תועלת לחקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully