וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנו לנו רובים

רועי כ"ץ

18.8.2009 / 11:00

עד שבממשלה יחליטו למה משטרת ישראל היא כישלון מוחלט בכל הקשור לביטחון האישי, רועי כ"ץ רוצה להגן על עצמו ומשפחתו כאן ועכשיו, ובשביל זה הוא רוצה כלי נשק

משטרת ישראל לא מסוגלת לשמור על שלומנו, ועוד מאה או מאתיים שוטרים שיגויסו בעקבות לחץ דעת הקהל לא יחזירו את הביטחון לרחובות ישראל. במה שנכשלו אלפי שוטרים לפניהם, פרחי המשטרה החדשים ייכשלו גם הם. אפשר לדון בשאלה האם משטרת ישראל היא משטרה חלשה או משטרה מוחלשת, ולמי בממשלה ובכנסת יש אינטרס בקיומו של כוח שיטור גרוע ובאכיפת חוק ברמת עולם שלישי. כל אלו שאלות טובות, אבל לא תצא מהן ולו מסקנה מעשית אחת. בשורה התחתונה משטרת ישראל לא מספקת את הסחורה וכולנו, יהודים וערבים, עניים ועשירים, גברים ונשים, מרגישים חוסר ביטחון מוחלט.

ציבור האזרחים שומרי החוק לא מצליח לייצר מאזן אימה מול הבריונים והפושעים המסתובבים ברחובות ובחופי הים. לאור זאת, יש לדרוש מהממשלה לאפשר לנו להתחמש בניסיון להגן על גופנו ועל רכושנו, ויש לתת לנו את זכות ההגנה העצמית באמצעות רובים קצוצי קנה ואקדחים מהירי לוע. מיליוני ישראלים הוכשרו בשימוש בנשק במהלך שירותם הצבאי, ואין סיבה להניח שדווקא אם יותקפו בריב על מגרש חניה הם לא ידעו מה לעשות. אם מתנחלי חברון מקבלים מצה"ל רובי M16 כדי להגן על עצמם, גם תושב תל אביב שמותקף ונרצח על ידי חבורת פורעים בחוף הים צריך להחזיק אחד על הכתף. עקרון השוויון בפני החוק מחייב הנפקת נשק ברישיון לכל ישראלי המעוניין בכך, בין אם הוא מתגורר במאחז נידח בשומרון ובין אם הוא מתגורר בשכונת בנה ביתך בחדרה. חיי אדם הפכו הפקר בישראל משני צידי הקו הירוק, ובשני המקומות יש לנו זכות להגן על עצמנו.

החוק מגן על העבריינים החמושים ומונע מאנשים נורמטיביים לרכוש נשק כדי להגן על עצמם, משפחתם ורכושם. פסיקת בית המשפט בפרשת דרומי הבהירה, שגם השופטים מבינים שהמציאות כבר אינה תואמת את החוק

מצקצקי הלשון יגידו שהצפת השוק באקדחים ורובים תאפשר לנשק חם להגיע לידיהם של עבריינים. זו טענה מתממת במקרה הטוב וצבועה במקרה הרע. אותם "עבריינים" יכולים גם היום תמורת כמה מאות דולרים לרכוש אקדחים, רימוני יד, לבנות חבלה ואפילו מקלעים כבדים הישר ממחסני הציוד הצה"ליים. את האקדחים גם אפשר להשיג היישר בלשכת הרמטכ"ל. החוק, כמו תמיד, מגן כאן על העבריינים החמושים עד צוואר ומונע מאנשים נורמטיביים, חסרי עבר פלילי, לרכוש נשק כדי להגן על עצמם, משפחתם ורכושם.

פסיקת בית המשפט בפרשת שי דרומי הבהירה, שגם השופטים מבינים שמציאות הישראלית אינה תואמת עוד את החוק הכתוב. האזרח הקטן אינו יכול עוד לסמוך על שוטר שיחלץ לעזרתו במקרה ויצעק הצילו, ובבחירה בין להוריד את הראש מול הפשיעה המשתוללת ובין לחכות למדינה שתעשה מעשה, אפשר וצריך להעביר חלק מההרתעה לידיהם של האזרחים. אם כל הכבוד לעשרות אלפי חיילי צה"ל שפוסעים ברחובות ישראל, לא הם יחזירו את הביטחון האישי. בפעם הבאה שמישהו ישלוף סכין ויתקוף את אשתך, יטריד את הבת או יאיים על חייך, תוכל להגיב. נהפוך את עצמנו למוקד 100 יעיל ומהיר קצת יותר, לעומת משטרת ישראל הכושלת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully