וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת אפריקה ישראל פירסמה אזהרת רווח

יובל מעוז

18.8.2009 / 10:21

החברה, בבעלות איש העסקים לב לבייב, צופה הפסד של 1.4 מיליארד שקל ברבעון השני של השנה. חברת הבת, אפ"י השקעות, גם כן מסיימת הרבעון במינוס

אפריקה ישראל שבשליטת לב לבייב פירסמה אזהרת רווח לפיה היא צופה הפסד של 1.4 מיליארד שקל ברבעון השני של השנה. ההפסד במחצית הראשונה של השנה יסתכם ב-750 מיליון שקל.

אפריקה ישראל פירסמה את דו"חות החברה הבת אפי פיתוח. החברה ביצעה בדיקה להשפעות התמשכותו של המשבר הגלובלי על שווים של נכסי החברה הבת במדינות חבר העמים. בעקבות ממצאי הבדיקות, רשמה אפי פיתוח בדו"חותיה הכספיים הפסדים עקב ירידה בשווי ההוגן של מספר נכסי נדל"ן להשקעה בהקמה, ובהתאם, הציגה הפסד נקי לרבעון השני של 2009 בהיקף של כ-201 מיליון דולר. זאת לעומת רווח של 28.5 מיליון דולר ברבעון המקביל.

אפריקה ישראל ערכה בדיקות דומות לנכסי החברה שבבעלותה הקבוצה בארה"ב. החברה צפויה לרשום בדו"חותיה הכספיים לרבעון השני של 2009 הפסדים שאינם על בסיס מזומן בגין ירידה בשווי ההוגן של מספר נכסי נדל"ן להשקעה ובגין ירידות ערך של מספר נכסי מקרקעין ומלאי דירות הנמצאים בארה"ב. בנוסף, צפויה אפריקה ישראל לרשום הוצאות מימון גבוהות בעיקר בשל עליית מדד המחירים לצרכן במהלך הרבעון השני של שנת 2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully