וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט ננעל בירידות שערים משמעותיות

יובל מעוז

17.8.2009 / 23:27

גל הירידות במזרח ובאירופה כמו גם נתוני מאקרו קרירים גררו את כל המדדים המובילים בארה"ב לירידות של יותר מ-2%

המסחר בוול סטריט ננעל היום בירידות שערים חדות על רקע הירידות באסיה ובאירופה. בחדר המסחר של בית השקעות הסבירו היום כי הירידות המשיכו את המגמה מיום המסחר האחרון ביום שישי, בו התפרסם מדד בטחון הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן לחודש יולי, שצנח והצביע על האטה בצריכה ועל כך שהתאוששות הכלכלה האמריקאית עדיין רחוקה.

מדד דאו ג'ונס ירד היום ב-2% ל-9,136 נקודות, נאסד"ק נחלש ב-2.75% ל-1,930 נקודות ו-S&P 500 איבד 2.4% ל-979 נקודות. עליות נרשמות באיגרות החוב הממשלתיות ל-10 שנים והתשואה עליהן ירדה ב-0.067% ל-3.491%.

באסיה נרשמו היום ירידות שערים בשל חשש כי החולשה המתמשכת בכלכלת ארה"ב תכה בחברות היצוא. טוקיו נסוגה ב-3.1%; הונג קונג איבדה 3.6%%; שנחאי נפלה ב-5.8%; סיאול ירדה ב-2.8%. מדד MSCI אסיה פסיפיק ירד ב-3.1%, הירידה החדה ביותר שלו מאז מארס.

מדד התנודתיות של וול סטריט (VIX), הידוע גם בכינויו מדד הפחד, שכן הוא מספק אינדיקציה מסוימת לרמת הפחד של המשקיעים בוול סטריט, זינק ב-14% על רקע הירידות בשוקי המניות בארה"ב. הירידות בשוקי המניות נרשמות בשל הערכות כי העליות בשווקים בחמישה החודשים האחרונים היו מופרזות ביחס לקצב התאוששות הכלכלה.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully