וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא חדש: אישה נושאת ברחמה 12 ילדים

עידן דורנר

17.8.2009 / 16:11

לאחר שאם השמינייה מארה"ב הדהימה את העולם, טוענים כעת רופאים בתוניסיה כי אישה מקומית צפויה לשבור את השיא, כשתלד בלידה אחת 6 בנים ו-6 בנות

מורה לערבית מגפסה שבתוניסיה צפויה לשבור את השיא העולמי במספר התינוקות שיוולדו בלידה אחת, לאחר שהרופאים קבעו כי היא נושאת ברחמה 12 עוברים. האישה צפויה ללדת בחודש הבא שישה בנים ושש בנות.

האישה נכנסה להריון באמצעות טיפולי פוריות, לאחר שעברה שתי הפלות מאז שהתחתנה בשנת 2007. לטענתה היא מרגישה מצויין והיא מצפה בקוצר רוח לחבק את כל 12 הילדים. המשפחה, שמתגוררת בגפסה, דרומית-מערבית לבירה תוניס, אמרה כי מדובר בנס נפלא ומיוחד.

"בהתחלה חשבנו שלאשתי יש תאומים, אבל בדיקה העלתה שיש עוד עוברים בבטנה. השמחה שלנו גברה ככל שהתברר שיש עוד ילדים בדרך". סיפר מרוואן בעלה. "הצוות הרפואי שעוקב אחריה אמר לנו שאשתי תוכל ללדת באופן טבעי".

רשויות הבריאות והרווחה במדינה כבר הודיעו כי יציעו עזרה לאם המיועדת ולמשפחתה. להערכת מומחים בתחום הדבר אפשרי אך, טומן בחובו סיכונים רבים. בחודש ינואר הדהימה נדיה סולימן בת ה-33 מארה"ב את העולם, כשילדה שמינייה, בנוסף לששת הילדים שלה. סולימן ילדה שישה בנים ושתי בנות בניתוח קיסרי. את השמינייה ואת ששת ילדיה הקודמים היא ילדה לאחר שעברה הפריות מבחנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully