וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחר: כתב אישום נגד תוקפי פליקס חלפון

איילה חננאל

17.8.2009 / 16:06

איציק בן הרוש ורני עובדיה, תושבי תל אביב בשנות ה-20 לחייהם, החשודים שירו ופצעו את חלפון, יואשמו בחבלה בנסיבות מחמירות ובשיבוש הליכי משפט

חטיבת דובר המשטרה

(באדיבות משטרת ישראל)

כתב אישום יוגש מחר (שלישי) נגד שני החשודים בירי ובפציעתו של שחקן נבחרת ישראל לשעבר פליקס חלפון בחודש שעבר. החשודים, איציק בן הרוש, תושב תל אביב בן 20 ורני עובדיה, תושב תל אביב בן 21, יואשמו בחבלה בנסיבות מחמירות, החזקה ונשיאת נשק ושיבוש מהלכי משפט. לטענת החוקרים ממחלק התשאול במרחב ירקון, החשודים תקפו את חלפון בעקבות "ריב שטותי בינהם".

חלפון טען כי בניגוד לשמועות, אינו מעורב בעסקי העולם התחתון, וכי נורה בשוגג. "שתיתי שתי כוסיות, בגלל זה לא נהגתי, באתי עם חברים למועדון. טענו שרבתי, אני לא זוכר שרבתי, אני לא מתעסק עם אף אחד, אין לי סכסוכים עם אף אחד. לא זוכר כלום מהאירוע, חוץ מהקטע שהייתי במועדון. בבית החולים הרופאה אמרה לי שהייתי המום. לצערי הרב, הייתי במקום הלא נכון בזמן הלא נכון".

כדורגלן העבר פליקס חלפון נורה בסוף חודש יולי האחרון בכניסה למועדון "ארנה" ברחוב הרכבת בתל אביב. זכי הלר, הדובר המבצעי של מגן דוד סיפור לוואלה! חדשות כי צוות הארגון הגיע למקום מצא את חלפון כשהוא שרוע על הרצפה וסובל מפציעה בירך. הוא פונה לבית החולים איכילוב כשהוא מונשם ומצבו קשה. כוח המשטרה במקום החל לבחון את צילומי מצלמות האבטחה במועדונים הסמוכים כדי לבדוק אם האירוע צולם בהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully