וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכסוך ירושה: הסבא נרצח על ידי בנו ונכדו

איילה חננאל

17.8.2009 / 14:45

קשיש בן 82 מהכפר בוקטע שברמת הגולן נרצח על פי החשד על ידי בנו ונכדו. המשטרה חושדת שמדובר בסכסוך קרקעות וירושה. הבן והנכד מכחישים את החשדות נגדם

חוקרי ימ"ר גליל עצרו אמש את פדאללה אבו עוועד ואת בנו החשודים ברצח סב המשפחה בן 82 בכפר בוקטע שברמת הגולן. החשודים הובאו היום (שני) להארכת מעצרם בבית משפט השלום בעכו. מעצרם הוארך בשמונה ימים. אמש נמצאה גופתו של הסב ללא רוח חיים בביתו בכפר בוקטע שברמת הגולן. הגופה נשלחה למכון לרפואה משפטית לצורך בירור נסיבות המוות. מבדיקה ראשונית עלה כי הקשיש נרצח. בעקבות הממצאים, בוצעו המעצרים.

אמש הזעיק הבן החשוד אל בית אביו את רופא הכפר בטענה כי אביו חולה, כאשר הרופא הגיע למקום הוא נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה שהגיעה למקום גילתה ראיות שלא מדובר במוות טבעי ומבדיקת הגופה במכון לרפואה משפטית התחזק החשד כי מדובר ברצח. בנוסף התגלה כי בעבר הוגשו במשטרה תלונות הדדיות על אלימות שהפעיל הבן נגד אביו על רקע סכסוך נכסים. הבן והנכד מכחישים את החשדות נגדם.

הרצח מצטרף לשורת המקרים שהתרחשו בשבועיים האחרונים. אתמול התייחס אל שרשרת המקרים האלימים מפכ"ל המשטרה, רב ניצב דודי כהן שאמר כי "מדובר בזירות מורכבות ובחקירות המחייבות אורך רוח וקור רוח אבל דבר אחד בטוח – לא נחסוך שום מאמץ כדי להגיע לחקר האמת ולוודא שמי שצריך לשלם מחיר כבד על מעשיו יעשה זאת".

"אני ער להלכי הרוח וחששות הציבור, אך אני יכול לומר לכם כי מדובר במקרים מובדלים ובעלי רקע שונה", אמר כהן בהתייחס לכלל מקרי הרצח האחרונים. "שיעור מקרי הרצח בישראל נמוך יחסית למדינות אחרות, ועם זאת, כל אירוע רצח הוא אירוע שלא ניתן להשלים עימו ומצבור האירועים האחרון, הוא חמור וקשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully