וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת גינדי משתלטת על דרום הקריה

רז סמולסקי

17.8.2009 / 10:56

גינדי החזקות רכשה מגרש לבניית משרדים בתל אביב עם משה ויגאל גינדי בכ-170 מיליון שקל. הגישה ההצעה הגבוהה ביותר מבין חמש מתחרות

חברת גינדי החזקות, שבבעלות האחים ליטל גינדי מטלון ואבי ורועי גינדי, תהיה שותפה שווה של משה ויגאל גינדי בבניית שני מגדלי משרדים במתחם דרום הקריה בתל אביב.

לפני כחודשיים פורסם כי האחים משה ויגאל גינדי, באמצעות חברת דירות יוקרה בע"מ שבבעלותם, זכו במכרז שקיים מינהל מקרקעי ישראל לרכישת קרקע בשטח 6 דונם במתחם דרום הקריה בתל אביב תמורת כ-170 מיליון שקל, כולל תשלומי פיתוח למינהל מקרקעי ישראל.

עתה מתברר כי דור הבנים של יגאל גינדי, שעסק עד העסקה הזו רק בתחום המגורים, רכש את המגרש בשותפות שווה של 50% והם ינהלו ושיווקו את הפרויקט. אגב גם למשה ויגאל גינדי, שהקימו את קניון הזהב בראשון לציון ופרויקטים למגורים ברחבי הארץ, זהו פרויקט המשרדים הראשון.

המגרש, שמשמש היום כמגרש חניה, נמצא בפינת הרחובות הארבעה וארניה (מול מגדל המילניום). ניתן לבנות עליו שני מגדלי משרדים בני 30 קומות כל אחד, כאשר קומת קרקע תהיה קומה מסחרית בשטח כולל של כ-40 אלף מ"ר להשכרה ו-750 חניות.

משפחת גינדי זכתה בקרקע לאחר שהציעה עבורה 155.5 מיליון שקל - ההצעה הגבוה ביותר מבין חמש הצעות, שעליה יש להוסיף תשלומי פיתוח בגובה של 18.4 מיליון שקל. הצעתם היתה גבוהה ב-25 מיליון שקל וב-20% יותר מההצעה השנייה הכי גבוה - כ-125 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully