וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקדמות משמעותית בפרשת הגופות המבותרות

איילה חננאל

17.8.2009 / 13:32

גורמים במשטרה אומרים כי חלה התקדמות של ממש בחקירת הגופות שנמצאו מבותרות בר"ג ובנחל אלכסנדר. הפרשה עדיין תחת צו איסור פרסום גורף

התקדמות משמעותית בפרשת הגופות המבותרות. כך מסרו היום (שני) גורמים במשטרה. לדבריהם, ההערכה הרווחת היא כי קיים קשר בין שתי הגופות המבותרות שנמצאו באחרונה, האחת בנחל אלכסנדר ואילו השנייה בפח אשפה בוער ברחוב עמל ברמת גן. בנוסף, ציינו הגורמים, לא מדובר ככל הנראה ברוצח סדרתי.

בית משפט השלום ברמלה החליט בצהריים להסיר באופן חלקי את צו איסור הפרסום שהוטל על הפרשה. זאת לבקשת אמצעי התקשורת. עם זאת, המשטרה הודיעה כי בכוונתה לערער על ההחלטה בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה. בעקבות זאת עיכב בית המשפט את הסרת הצו.

אתמול אמר מפכ"ל המשטרה, רב ניצב דודי כהן, בהתייחס לפרשה, כי "התמונה מתבהרת, הכיוון חיובי ואני אופטימי". בעדכון שקיבל על התקדמות החקירות באירועי הרצח השונים אמר כהן, כי "שיעור מקרי הרצח בישראל נמוך יחסית למדינות אחרות, ועם זאת, כל אירוע רצח הוא אירוע שלא ניתן להשלים עימו ומצבור האירועים האחרון, הוא חמור".

במהלך סוף השבוע התגלו חלקי גופה בנחל אלכסנדר לאחר שבמקום גילו עוברי אורח כף רגל של אדם שצפה בנחל. "בשעה שש בבוקר הגיעו יחידת הצוללים ויחידת ספיר של זק"א למקום, התחלנו בסריקות ואיתרנו לאחר כשעה רגל אדם כרותה" סיפר היום חיים אוטומוזגין מיחידת הצוללנים של זק"א לוואלה! חדשות, "לאחר שעה נוספת אחד השוטרים הבחין בחפץ בתוך המים, הצוללים שנכנסו למים גילו שמדובר בגופה מבותרת ומשו אותה מהמים".

הגופה המבותרת שהתגלתה בנחל אלכסנדר מתווספת לגופה המבותרת שהתגלתה בליל יום רביעי בתוך פח אשפה שעלה באש ברחוב העמל ברמת גן. לאחר שתושבי המקום הבחינו בפח אשפה הבוער הם הזעיקו סיירי משטרה ומכבי אש למקום על מנת לכבות את השריפה. מכבי האש הגיעו למקום וכשהחלו לכבות את האש, הבחינו בפח במה שנראה כגופת אדם. הם הזעיקו מיידית כוחות זיהוי פלילי של המשטרה למקום. מבדיקות שביצע צוות הזיהוי הפלילי עלה כי אכן מדובר בגופת אדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully