וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפכ"ל: "גל האלימות לאחרונה חמור וקשה"

איילה חננאל

16.8.2009 / 19:48

המפכ"ל דודי כהן קיבל עדכונים לגבי ממצאי החקירות על הלינץ' בתל אביב וגילוי הגופות המבותרות ברמת גן ובנחל אלכסנדר. כהן: "העבריינים ישלמו מחיר כבד על מעשיהם"

"אני יכול לומר שהתמונה מתבהרת, הכיוון חיובי ואני אופטימי", כך אמר הערב (ראשון) המפכ"ל, רב ניצב דודי כהן, בעדכון שקיבל על התקדמות החקירות באירועי הרצח שאירעו לאחרונה בשבוע האחרון.

כהן הוסיף כי "מדובר בזירות מורכבות ובחקירות המחייבות אורך רוח וקור רוח אבל דבר אחד בטוח – לא נחסוך שום מאמץ כדי להגיע לחקר האמת ולוודא שמי שצריך לשלם מחיר כבד על מעשיו יעשה זאת".

"אני ער להלכי הרוח וחששות הציבור, אך אני יכול לומר לכם כי מדובר במקרים מובדלים ובעלי רקע שונה", אמר כהן בהתייחס לכלל מקרי הרצח האחרונים. "שיעור מקרי הרצח בישראל נמוך יחסית למדינות אחרות, ועם זאת, כל אירוע רצח הוא אירוע שלא ניתן להשלים עימו ומצבור האירועים האחרון, הוא חמור וקשה".

ההערכה היא כי קיים קשר בין שתי הגופות

בתוך כך, מתחזקת ההערכה במשטרה כי קיים קשר בין שתי הגופות המבותרות שנמצאו השבוע, האחת בנחל אלכסנדר ואילו השנייה בפח אשפה בוער ברחוב עמל ברמת גן. לדברי המשטרה שתי הגופות המבותרות נחתכו בצורה דומה ואותם איברים היו חסרים מן הגופות. הגופות טרם זוהו. צו איסור פרסום הוטל על פרטי שתי הפרשיות.

במהלך סוף השבוע התגלו חלקי גופה בנחל אלכסנדר לאחר שבמקום גילו עוברי אורח כף רגל של אדם שצפה בנחל. "בשעה שש בבוקר הגיעו יחידת הצוללים ויחידת ספיר של זק"א למקום, התחלנו בסריקות ואיתרנו לאחר כשעה רגל אדם כרותה" סיפר היום חיים אוטומוזגין מיחידת הצוללנים של זק"א לוואלה! חדשות, "לאחר שעה נוספת אחד השוטרים הבחין בחפץ בתוך המים, הצוללים שנכנסו למים גילו שמדובר בגופה מבותרת ומשו אותה מהמים".

הגופה המבותרת שהתגלתה בנחל אלכסנדר מתווספת לגופה המבותרת שהתגלתה בליל יום רביעי בתוך פח אשפה שעלה באש ברחוב העמל ברמת גן. לאחר שתושבי המקום הבחינו בפח אשפה הבוער הם הזעיקו סיירי משטרה ומכבי אש למקום על מנת לכבות את השריפה. מכבי האש הגיעו למקום וכשהחלו לכבות את האש, הבחינו בפח במה שנראה כגופת אדם. הם הזעיקו מיידית כוחות זיהוי פלילי של המשטרה למקום. מבדיקות שביצע צוות הזיהוי הפלילי עלה כי אכן מדובר בגופת אדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully