וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוגרום 2009

אודי פרידן

16.8.2009 / 19:21

הלינץ' בחוף הים של תל אביב אינו עוד רצח שמזעזע את המדינה ונשכח ביום שאחרי. אודי פרידן מאמין שהריגתו הברוטלית של ליאונד קרפ מתחברת לפרנויה של כל יהודי החי בישראל

היו כבר "פרעות" והיה "ליל הבדולח" והיה "מינכן" והייתה "החווה הסינית". מאורעות שחרגו מהפיסיות הטכנית. צריבות מלובנות בבשר החי ובנפש החרדה. ללינץ' שבוצע באריק קרפ יש את הכבוד המפוקפק להצטרף לסדרת הזוועות.

כי מדובר בהרבה יותר מרצח.

אריק קרפ, יהודי, אשכנזי בן 60, יושב עם אשתו וילדתו. רמת אביב ג'. צמרת העשירונים. קוראים ספרים, לומדים פסנתר, משוחחים בניחותא בערב שישי, באים כמובן ליזכור השנתי במתנ"ס. לפתע החיים נעצרים. צעירים מג'לג'וליה נטפלים לבת. אריק כפרטיזן נועז מתייצב מול הבריונים, והם אחוזי אמוק מתנפלים עליו באגרופים שלופים. בואו נוריד את מסיכת הפוליטיקלי. הם ערבים. הם כהים אבל הם מזכירים לנו את הגזע הארי.

אולי הם גלוחי ראש?

שתי צעירות יהודיות, ממש ילדות, משמשות להם כבנות ליווי. כולם שיכורים. בעיתונים אחת החשודות בשורטס ג'ינס. רק נכה רגשית יתכחש לאסוציאציה: ערבי מזיין את הבנות היהודיות שלנו..מלוכלך כזה..מזיע..מסריח..הערבים יטבחו בנו...ואחרי זה יזרקו אותנו לים (את אריק קרפ הם זרקו..).

שואה. טראומה. לא היה מי שיגן. איפה בחורינו הטובים. איפה סיירת מטכ"ל. איפה הימ"מ.

רוצים נקמת ילד יהודי. איפה מסתערבי דובדבן שיזיינו להם את הצורה.

לא הספקתי לראות אינטרנט וטוקבקים. אין לי ספק שיותר מכעס על האירוע המזוויע, אנחנו נפגוש אמוציות על רקע גזענות וחרדה. ולא שלא מוצדקות. לא מדובר ברצח אלא בהוצאה להורג. לינץ'. שבוצע בידי בני תשחורת, בני עוולה, בני חושך. אחרי שהתהוללו עם בנותינו. המלוכלך הפרימיטיבי ריסק את גולגולתו של הצדיק. כמה משפיל.

לא כך היה בעבר הלא רחוק?!

גם אז קיללו בשפה זרה. גם אז רבים מול יחיד. גם אז הילד הקטן נאלץ לחזות באביו חסר האונים.

שמע ישראל. ה' אלוהינו ה' אחד.

דא ליברמן

האירועים הנצפים ביותר הם פלילים בחדשות (או גיי' סימפסון, דודו טופז וכו').

במונחי רייטינג, פרשת אריק קרפ היא יותר מאירוע שיא. אירוע פלילי שיושב על נרב חברתי-בטחוני-פסיכולוגי רגיש ועצבני. אירוע שייחרט בתת מודע הקולקטיבי שלנו להרבה שנים. מי שחושב שראש הממשלה השמיע את קולו במקרה, אינו מבין תקשורת. גם כשלכדו את אייכמן בן גוריון דיבר. אבל בן גוריון הביא את אייכמן. ביבי רק מזועזע.

ובבחירות הבאות ליברמן עם 40 מנדטים. גם מהכלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully