וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאנסת: "יצאתי מהבית - והוא התנפל עליי"

קובי מנדל

16.8.2009 / 19:21

ל', שלפי החשד נאנסה על ידי ויקטור וסילייב בחיפה, אמרה לוואלה! חדשות: "הוא חיכה לי מחוץ לבית בשש בבוקר. אני רוצה לומר לבנות: זה יכול לקרות בכל שעה, ואפילו בבית"

תאגיד כאן

(באדיבות ערוץ 1)

"אין לי שנאה אליו וחבל שהוא הורס את חייו. בתחילה לא רציתי להתלונן על האונס שביצע בי. חשבתי שהוא טעה או שהוא בדיכאון. הייתי בשוק. רק לאחר שהגעתי לעבודה, שוכנעתי לפנות למשטרה. כעת אני חושבת שאילולא התלוננתי, לא היו תופסים אותו". כך אמרה לוואלה! חדשות ל', בת 28, שלפי החשד נאנסה בדירתה בחיפה על ידי ויקטור וסילייב בן ה-39 בסוף אפריל, בעת שגרה ברחוב בשכונת הדר עליון.

עוד באותו יום, לאחר המקרה, היא עזבה את הדירה בה התגוררה בשכירות. "יצאתי בשש בבוקר לעבודה", סיפרה ל', "וכשפתחתי את הדלת, הוא קפץ עלי, כמי שחיכה ליד הדלת. אני לא יודעת איך הוא ידע שאני יוצאת בשש בבוקר לעבודה. היתה לו מצלמה והוא צילם אותי. הוא דרש שאשתוק, שאם לא כן הוא יכה אותי. זה ארך כרבע שעה. אחרי זה הוא לקח ממני 100 שקלים ונמלט. אני רוצה לומר לבנות: 'זה יכול לקרות בכל שעה, ואפילו בבית".

ויקטור וסילייב, תושב חיפה בן 39 שנעצר היום חשוד בביצוע שמונה מקרי אונס, מעשים מגונים ומעשי סדום, ולא בארבעה מקרים כפי שפורסם מוקדם יותר היום. כך מסרה מפקדת תחנת חיפה, נצ"מ אהובה תומר לבית המשפט בדיון בהארכת מעצרו. וסילייב הודה בחקירתו בביצוע ארבעה מקרי אונס ומעשים מגונים נוספים. על פי החשד, סדרת מעשי האונס בוצעו בשנתיים האחרונות בנשים המתגוררות בגפן ברחובות בר גיורא ומירון בחיפה. מעצרו הוארך בשישה ימים.

בדיון בהארכת מעצרו טען עורך דינו של וסילייב כי מרשו אינו זוכר את האירועים מאחר שהיה שיכור, וביקש לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית כדי לקבוע האם הוא כשיר לעמוד לדין. אולם, השופט אברהם אליקים ציין בהחלטתו להאריך את המעצר כי "החשוד נראה רגוע, שליו ושיתף פעולה עם החוקרים בשלב מסוים, בצורה שאין בה כל רמז לבעיה נפשית" ודחה את הבקשה לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית.

מעצרו של החשוד כמעט ולא נודע בקרב התושבים ברחוב בר גיורא. טליה, אחת התושבות ברחוב סיפרה לוואלה! חדשות שתפיסת החשוד "תחזיר סוג של שקט לתושבים ובמיוחד לנשים כאן". לעומתה, רעות, תושבת אחרת ברחוב סיפרה כי היא שמעה על מקרי האונס רק לאחר שהחשוד נתפס.

ויקטוריה, הגרה בשכירות ברחוב בר גיורא, סיפרה כי בערב שבו נלכד החשוד היא שהתה בביתה בגפה. "הייתי עסוקה בבישול וראיתי מישהו זוחל על ארבע מחוץ לבית. בהתחלה חשבתי שמדובר בכלב ואחר כך ראיתי שהדמות גדולה מידי. פתחתי את הדלת וראיתי בחור שרץ. אמרתי לו שאני מזמינה משטרה ואז הוא ברח. אחד השכנים הזעיק את המשטרה והבחור נתפס".

עדכון ראשון: 16:11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully