וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שיחק בנשק ונהרג כתוצאה מפליטת כדור

איילה חננאל ויוסי מדריסוביץ'

16.8.2009 / 15:12

תושב ריינה הובא לביה"ח בנצרת עם פציעת ירי וכעבור זמן קצר מת מפצעיו. במשטרה מעריכים כי הצעיר ואדם אחר שיחקו בנשק וכתוצאה מכך נפלט כדור מהנשק

צעיר כבן 20 מהכפר ריינה שבגליל, הובא בצהרים (ראשון) כשהוא ירוי לבית החולים האיטלקי בנצרת, שם נקבע מותו. מחקירה ראשונית עולה כי קיימת אפשרות שהצעיר שיחק עם חברו נשק ובמהלך המשחק נפגע הצעיר מהירי.

מפקד ימ"ר עמקים, סגן ניצב אבי אלגריסי, אמר לוואלה! חדשות כי בשלב זה כל כיווני החקירה נבדקים. לדבריו, "האירוע קרה בתוך בית, הצעיר בן ה-20 נפגע מהירי ולאחר מכן מת בבית החולים. ייתכן שהאירוע קרה כתוצאה ממשחק בנשק, אולם אנחנו לא שוללים את האפשרות שמדובר ברצח". גופת הצעיר שנורה למוות תישלח לנתיחה והצעיר שהיה עמו בבית עוכב לחקירה.

לפני כשבועיים נהרג חייל צה"ל, סמל אור חדד, כתוצאה מפליטת כדור מנשקו של חייל אחר. המשטרה הצבאית החוקרת בודקת האם החייל החשוד בגרימת מותו של חדד, כיוון את נשקו על מנת להוכיח לחברו כי הוא מסוגל לשלוט בכוונת הנשק. במשטרה הצבאית חושדים כי הלוחם שביצע את הירי וחברו שהו במרחק של כ-25 מטרים מחדד, כשאחד מהם הציב בפני חברו אתגר להשתמש בכוונת האופטית המכונה "טריג'יקון".

כוונת "טריג'יקון" מגדילה פי כמה את האובייקט ומאפשרת ליורה לדעת מרחק משוער אל המטרה. הלוחם שרצה להראות לחברו את יכולותיו, הרים את נשקו וכיוון אותו אל גבו של חדד ואז לחץ על ההדק. כתוצאה מכך נפלט כדור שפגע בגבו של חדד והביא למותו.

במהלך חודש אפריל האחרון נהרג הנער אורן מזרחי, בן 12 מהיישוב מכבים-רעות כתוצאה מירי בראשו. הילד נפצע אנושות מפליטת כדור במהלך משחק באקדח שהיה שייך לאביהם של אחד הנערים וצוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום ביצעו בו החייאה ופינו אותו לבית החולים תל השומר, שם הוא מת מפצעיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully