וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: פעוט ננטש על ידי אביו בצפת

קובי מנדל

16.8.2009 / 11:58

הפעוט, בן שנתיים, נמצא ע"י עובד עירייה והועבר לתחנת המשטרה בצפת, שמנסה לאתר את הוריו. זהו הפעוט השישי שננטש החודש

חשד למקרה נוסף של תינוק שננטש: המשטרה בצפת חושדת כי פעוט בן שנתיים ננטש היום (ראשון) בעיר על ידי אלמוני שנמלט מהמקום. עובד עירייה הבחין בכך והזעיק את המשטרה והתינוק הועבר לתחנת המשטרה בצפת. גורמי הרווחה בעירייה הוזעקו גם הם למקום ומטפלים בתינוק. מחקירה ראשונית עולה כי התינוק לא נפגע וכעת המשטרה מנסה לאתר את הוריו.

זה הפעוט השישי שננטש החודש. בשבוע שעבר נמצא תינוק כבן שנה נטוש בעגלה ברחוב הנביאים בירושלים. ניידת משטרה שהגיעה למקום אספה את התינוק והביאה אותו לרשויות הרווחה בעיר. לאחר שעתיים הגיעה אמו של התינוק למטה מחוז ירושלים של המשטרה במגרש הרוסים ואספה את התינוק. מחקירתה הראשונית של האם עלה כי היא הלכה עם כמה מילדיה ברחוב הנביאים בעיר ובעת שעלו על קו אוטובוס, אחד הילדים שכח את העגלה ובה התינוק ברחוב. האם נחקרה בחשד להזנחה ושוחרר בערבות.

לפני שבועיים, שלושה תינוקות בגילאי 6-8 חודשים חולצו מרכב נעול בכפר סבא. ניידות של תחנת כפר סבא בעזרת כבאים חילצו את התינוקות וצוות מגן דוד אדום טיפל בהם במקום.

לפני שלושה שבועות נמצא תינוק בן שישה חודשים כשהוא נעול ללא השגחה ברכב בחניון של בית החולים הצרפתי בנצרת. אישה שהבחינה בתינוק הסבה את תשומת לב מאבטחי בית החולים למכונית והמאבטחים חילצו את התינוק והעבירו אותו לבדיקות בחדר המיון כשהוא במצב טוב. המשטרה איתרה את האב, שטען שנכנס לבדיקה מהירה ועיכבה אותו לחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully