וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ר' מועצת ג'לג'וליה: "החשודים חפים מפשע"

יוסי מדריסוביץ'

16.8.2009 / 14:13

ראש מועצת ג'לג'וליה התייחס למעצרם של שמונת בני היישוב, החשודים ברצח אריק קרפ בים ת"א, וציין כי "מדובר בבחורים נחמדים ושקטים שחלקם התקבלו לאוניברסיטה"

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

ביישוב ג'לג'וליה שבשרון, נדהמו לשמוע על מעצרם של שמונת בני הכפר, שחשודים בביצוע הרצח של ליאונרד אריק קרפ בחוף תל ברוך. ראש מועצת ג'לג'וליה ג'אבר ג'אבר, סיפר הבוקר (ראשון) לוואלה! חדשות כי הוא מתקשה להאמין שהשמונה ביצעו את מה שהמשטרה מייחסת להם. לדבריו, "מה ששמענו עד עכשיו זה שיש חשדות ושהמשטרה בודקת את החשדות האלה. אני מאוד מתפלא ממה שקרה ואני מאמין שמדובר בחשדות בלבד ושבסופו של דבר יתברר שהם לא מעורבים בסיפור הזה".

ג'אבר מציין כי לשמונת החשודים ברצח אין עבר פלילי: "מדובר בבחורים נחמדים, הם צעירים בוגרי תיכון, שקטים וחלק מהם בעלי ממוצע של יותר מבינוני בבחינות הבגרות. חלק מהם נרשמו ללימודים באוניברסיטה וחלק עובדים עם הוריהם. המשפחות שלהם שקטות ואין להן סכסוך עם אף אחד. כל היישוב נדהם לשמוע על המקרה מפני שלא מקובל עלינו שצעירים יעשו דבר כזה, במיוחד אחרי שהבנו במי מדובר. כל עוד שהמשטרה לא פרסמה כתב אישום, אנחנו לא יכולים להאשים אותם בכלום".

ג'אבר סיפר שגורמי החינוך בג'לג'וליה משקיעים שעות רבות במניעה ובטיפול באלימות: "יש לנו פרויקטים שלמים בנושא הזה, שנעשים בשיתוף פעולה עם המשטרה. הפרויקטים מתבצעים בתוך בתי הספר ובנוסף לכך, בדרשות יום שישי, האימאם מתייחס לנושא הזה. אנחנו משתדלים להעלות את המודעות ולהיאבק באלימות. בכל מקרה, אנחנו מגנים את מה שקרה בסוף השבוע".

על הקשר עם נשים ובחורות יהודיות אמר ג'אבר כי "מספר בחורים מג'לג'וליה התחתנו עם בחורות יהודיות, הן גרות כאן, מרגישות נוח ומרוצות ממה שקורה סביבן. לגבי קשר עם צעירות יהודיות, אני יכול לומר שמדובר בשמועות בלבד. אני לא בטוח שלצעירים בכפר יש קשר עם בחורות יהודיות". ג'אבר גם ביקש להדגיש ש"הבחורים בג'לג'וליה נאלצים להשתחרר מהמצוקה והלחץ שהם נמצאים בו בפתח תקווה, כפר סבא ותל אביב, מפני שאצלנו אין להם מקום לבלות".

(פרסום ראשון: 11:36)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully