וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "מזועזע עמוקות מהרצח בתל אביב"

פנחס וולף ואיילה חננאל

15.8.2009 / 22:24

ראש הממשלה והשר לביטחון הפנים שוחחו בעקבות מקרי הרצח שארעו במהלך סוף השבוע, בהם הלינץ' שבוצע בליאונרד קרפ בחוף תל ברוך. אהרונוביץ': "למצות את הדין עד תום עם התוקפים"

בעקבות מקרי הרצח במהלך סוף השבוע, שוחח ראש הממשלה בנימין נתניהו אמש (שבת) עם השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' וקיבל ממנו עדכון על הרצח בחוף הים בתל אביב בו הוכה למוות ליאונרד קרפ בן 59 מרמת אביב. מלשכת ראש הממשלה נמסר, כי נתניהו ביקש מהשר שהמשטרה תעמיד לדין במהירות את האשמים והדגיש את החשיבות בהגברת הפעילות המשטרתית נגד פשיעה ובריונות. ראש הממשלה הביע זעזוע ודאגה עמוקה מהרצח.

השר לביטחון הפנים אמר בשיחה כי הוא רואה בחומרה רבה את אירועי הימים האחרונים. "האלימות האכזרית שהתגלתה בימים אלו מקומה אינה בחברה מתוקנת בכלל ובישראל בפרט. תופעת האלימות בחברה מחייבת פעילות ברמה של כל משרדי הממשלה הנוגעים בדבר", אמר אהרונוביץ'.

"לא יעלה על הדעת שאדם חף מפשע יסתובב עם משפחתו ויוכה עד מוות על ידי חבורת בריונים. אני מברך את משטרת ישראל על הפעילות המהירה שביצעה והביאה לתפיסת החשודים. אני קורא למצות את הדין עד תום עם התוקפים ושולח תנחומיי למשפחה". אהרונוביץ ציין כי הוא מביע אמון מלא במשטרה ויפעל לקיים דיון בממשלה בנושא האלימות בחברה הישראלית.

ח"כ איתן כבל (העבודה) הגיב הערב לידיעה על מקרה הרצח שאירע בלילה בחוף תל ברוך ואמר: "נחרדתי והזדעזעתי כששמעתי על הלינץ' בחוף תל ברוך שמצטרף למעשי הרצח המזעזעים השבוע. כמו כל אזרח גם אני מצפה מרשויות החוק שיגבירו את האכיפה ואת הענישה כדי שהגל העכור יעבור אותנו". לדבריו, "אם הבעיה היא החקיקה, אז אני מבקש ממשרד המשפטים שיראה לנו היכן דרוש תיקון חקיקה ואסייע ככל יכולתי להעברת חוקים שמטרתם להילחם בפשיעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully