וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סליחה אדוני השגריר, איך עושים ריבה?

15.8.2009 / 1:03

מרשימה של משרד החוץ הבריטי עולה כי האנגלים ברחבי העולם פונים לנציגי משרד החוץ בכל בעיה שעולה על רוחם - ממצב מזג האוויר ועד הגדלות חזה כושלות

כנראה שמטרת הקונסוליה של ארצך לסייע לך בכל רגע, לפחות כך חושבים אזרחי בריטניה. ברשימה שנתית דיווח משרד החוץ הבריטי על הבקשות המוזרות ביותר אותן הפנו אזרחי הממלכה לסיוע השגרירים השונים. בין היתר, בריטית שעברה ניתוח להגדלת חזה במדינה אחרת ולא היתה מרוצה מהתוצאה, מצאה לנכון לשתף את השגריר בנושא. היא אמרה שמן הראוי שמשרד החוץ הבריטי יתערב בעניינה.

במקרה אחר, אם ששהתה בפלורידה פנתה לקונסול במקום בבקשה לעזור לבנה לארוז מזוודה ולהסיע אותו לאחר מכן לשדה התעופה, משום שהרגישה לא טוב באותו היום. בקשות אחרות שהופנו לנציגויות ברחבי העולם נבעו משאלות קיומיות כגון כיצד להכין ריבה ביתית, כיצד לחנך ילד סורר ומה יהיה מזג האוויר בעוד כמה שעות.

קיימות 261 קונסוליות בריטיות ברחבי העולם, אשר אמורות לסייע לתושבי הממלכה לשמור על עצמם בטיולים ברחבי הגלובוס, ולסייע במצבי חירום. לדברי השר לענייני הקונסוליות, כריס בריינט, "צוותי הקונסוליות עובדים למען בריטים הנמצאים במשבר כאשר הם שוהים בחו"ל, בין אם מדובר בתאונות דרכים, פשעים שונים או איבוד דרכון". לדבריו, "חשוב שאזרחי הממלכה יבינו מה תפקיד משרד החוץ, וכי אינו יכול לסייע להם בכל מצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully