וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת העפילה לגמר ההזדמנות האחרונה

14.8.2009 / 22:44

טוני פארקר עם 19 נקודות הוביל את נבחרת צרפת למשחק הגמר לאחר ניצחון משכנע 61:81 על איטליה המאכזבת הגדולה

נבחרת צרפת בכדורסל העפילה הערב (שישי) למשחק הגמר של טורניר ההזדמנות האחרונה שיערך בסמוך לתחילת אליפות אירופה, אחרי שניצחה את איטליה 61:81 והבטיחה את ראשות בית ב' של הטורניר. שחקניו של וינסנט קולה הובילו מהפתיחה מול האיטלקים, שנכנעו לצרפת גם במשחק הראשון שנערך בנאפולי, וההפרש היה דו ספרתי מתחילת הרבע הראשון.

אלופת בית ההזדמנות האחרונה מצטרפת לבית ב' של אליפות אירופה בצוותא עם רוסיה, גרמניה ולטביה. האיטלקים עצמם רשאים לראות את עצמם מאוכזבים בעיקר בזכות ההופעה הלא משכנעת שלהם בשנתיים האחרונות, כשבניגוד לשנה שעברה הופיעו הפעם מיטב שחקניהם.

טוני פארקר הוליך את קלעי צרפת עם 23 נקודות ו-5 אסיסטים, וזאת לאחר שהנבחרת שלו הסתדרה בלעדיו במשחק הראשון באיטליה. ניקולה באטום בעוד ערב מצוין הוסיף 18 נקודות משלו ביחד עם 8 ריבאונדים ורוני טוריאף הוסיף 14. מנגד באיטליה היה זה מרקו בלינלי שהוביל את הקלעים עם 19 נקודות, בעוד אנדראה ברניאני בערב נוראי קלע 5 נקודות בלבד.

יריבתה של צרפת בקרב על העלייה לאליפות אירופה תהיה בוסניה או בלגיה. הערב ניצחו הבוסניםבקלות 61:73 את פורטוגל החלשה, בזכות 18 נקודות של נמניה גורדיץ', וביום ראשון ייפגשו השתיים לעימות חזיתי על המקום השני בגמר, כשבלגיה תהיה חייבת לנצח בפער גדול מחמש נקודות, כשבכל מקרה אחר תעלה בוסניה, שניצחה 77:82 במשחק הקודם ביניהן.

* ספרד, המועמדת הגדולה לזכות ביורובאסקט, ערכה הערב משחק אימון קליל מול נבחרת קובה והביסה אותה 57:94. בהיעדרו של אחיו פאו הוביל מארק גאסול את קלעי הספרדים עם 13 נקודות. במשחק אימון נוסף שנערך הערב בריגה גברה נבחרת לטביה 79:81 בצורה מפתיעה על נבחרת ליטא, אחת הפייבוריטיות להגיע רחוק באליפות אירופה בפולין. הלטבים נקמו בליטאים על ההפסד במשחק האימון הקודם ביניהם 77:75 יומיים קודם לכן. לינאס קלייזה בלט בשורות ליטא עם 20 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully