וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק בן 11 - וכבר ראיין את נשיא ארה"ב

אורי טננבוים

14.8.2009 / 17:38

דיימון וויבר, כתב בתחנת הטלוויזיה של בית הספר שלו, הצליח להגשים את חלומו וערך ראיון עם אובמה בבית הלבן. בין השאר שאל אותו על אלימות בבתי הספר ועל המאכלים שהוא אוהב

נשיא ארצות הברית ברק אובמה כבר מורגל אמנם במתן ראיונות למגוון אמצעי תקשורת ולעיתונאים שונים, אך אתמול (חמישי) העניק ראיון בלתי-שגרתי לעיתונאי בן 11. המראיין בר המזל הוא דיימון וויבר, שמשמש ככתב בתחנת הטלוויזיה של בית הספר היסודי בו הוא לומד בפלורידה.

וויבר, שכבר ראיין בעבר את סגן הנשיא ג'ו ביידן וחלם לראיין את הנשיא עצמו, הגשים אתמול את חלומו וקיים ראיון עם אובמה בבית הלבן. בין השאר הוא הפנה לנשיא שאלות בענייני חינוך, ספורט ואוכל.

"ב-8 בספטמבר", אמר אובמה לילד, "כשתלמידים ברחבי ארצות הברית יחלו את לימודיהם, אשא נאום על חשיבות החינוך ועל האופן שבו אנחנו עומדים לשפר את מערכת החינוך. אני מקווה שכולם יאזינו לנאום".

בין השאר שאל וויבר על האוכל שמוגש בבתי הספר. "אנחנו רוצים להבטיח שהאוכל בארוחות הצהריים יהיה טעים, אבל שגם יהיה מזין וטוב לבריאות", אמר אובמה. בתגובה אמר וויבר: "אני אוהב מנגו". על כל השיב הנשיא: "גם אני אוהב מנגו, אבל אני לא בטוח שנוכל לחלק מנגו בכל בית ספר".

בתשובה לשאלה כיצד התמודד עם מעשי בריונות בבית הספר, אמר אובמה: "לא סבלתי יותר מדי ממעשי בריונות. הייתי די גדול יחסית לגילי. אבל בריונות זו תופעה נוראה, ואני מקווה שאנשים צעירים יבינו שצריך לכבד זה את זה".

  • עוד באותו נושא:
  • ברק אובמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully