וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופז שלח לצביקה הדר מכתב ובו קליע: "זה סופך"

איילה חננאל

13.8.2009 / 11:31

מבדיקת טביעות אצבע עולה החשד כי הבדרן שלח מעטפה להדר, ובה קליע ומכתב שבו נאמר: "זה הסוף. יום אחד זה ייגמר עם מטען". במשטרה מעריכים כי המכתב נשלח לפני מעצרו

פרשת הבדרן דודו טופז אינה מפסיקה לייצר כותרות: בסניף דואר בגבעת שמואל נמצאה מעטפה, ובה קליע ומכתב איומים שיועדו לשחקן והמגיש צביקה הדר. מבדיקת טביעות האצבע על המעטפה עולה החשד, כי השולח הוא הבדרן דודו טופז. במכתב נאמר: "זה הסוף. יום אחד זה ייגמר עם מטען". קצין הביטחון של סניף הדואר הוא זה שהגיש אתמול תלונה בעניין לתחנת משטרת מרחב מוריה ברושלים. טופז מואשם בתקיפת אנשי התקשורת אבי ניר, בועז בן ציון ושירה מרגלית.

במשטרה מעריכים כי המכתב נכתב ונמסר על ידי טופז לפני מעצרו והגשת כתב האישום נגדו, בשל הקושי לשלוח מכתב כזה מתא המעצר. בנוסף, טופז נמצא בבידוד כבר למעלה משבוע בשל ראיון שהעניק לכלי התקשורת, ולדברי המשטרה זה בלתי אפשרי לשגר משם מכתבים.

לפי מספר שבועות פורסם כי לפי החשד תכנן טופז לפגוע גם באנשי הטלוויזיה צביקה הדר, אברי גלעד וארז טל. השלושה מסרו את עדותם במחלק התשאול של מרחב ירקון במשטרה. אברי גלעד אמר בצאתו מהתחנה כי טופז הוא "אדם עם בעיה קשה שלא טופלה, ועכשיו הוא פוגע בכל מי שנקרה בדרכו". עוד אמר גלעד כי "מבלי להקל במעשיו של טופז, אני חש כלפיו חמלה. האיש זקוק לטיפול דחוף ויסודי, וכנראה שגם לענישה. אני שמח שהפרצוף שלי נשאר בחתיכה אחת". ארז טל אמר בתגובה לחקירתו כי "השוטרים שאלו אותי מספר שאלות ואני עניתי עליהן".

במשטרה חושדים כי טופז ביקש לפגוע בשלושה בשל הצלחתם בשנים האחרונות, מעמדם כמלכי הרייטינג החדשים והעובדה שסירבו לשתף עימו פעולה בפרויקטים שונים שהציע להם. במשטרה מעריכים כי טופז כבר שילם עשרות אלפי שקלים לבריונים על מנת שיפגעו בשלושה וככל הנראה עשה זאת באמצעות מתווך נוסף מלבד שכנו דניאל זנקו. איש תקשורת נוסף אשר במשטרה חושדים כי טופז ניסה לפגוע בו הוא מפיק הטלוויזיה אלעד קופרמן, אשר עבד בעבר עם טופז אשר עבד בעבר עם טופז והפיק תוכניות עבור ערוץ 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully