וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: האזרחים מיואשים ומחפשים דרכון זר

פנחס וולף

12.8.2009 / 0:00

יו"ר האופוזיציה תקפה את התנהלות ממשלת נתניהו ואמרה כי "אין לה דרך וחזון – הממשלה עסוקה רק בהישרדות. אלפים רואים את מה שקורה ומסדרים לעצמם אזרחות שנייה"

יו"ר האופוזיציה, ציפי לבני, תקפה אמש (רביעי) את הממשלה והעומד בראשה בנימין נתניהו, במהלך כנס של מפלגת קדימה בטירת הכרמל.

"הציבור בישראל הבין שהממשלה הזו עוסקת אך ורק בדבר אחד – תרגיל בהישרדות פוליטית. אני רוצה מאוד להתווכח עם ראש הממשלה על דרך, אני רוצה לנהל את הוויכוח הזה בכנסת – אבל אין עם מי כי לממשלה הזו אין דרך ואין חזון – רק הישרדות".

לבני התייחסה גם למה שכינתה היאוש של אזרחי המדינה. "אני רואה את ייאושם של אזרחים רבים. מאות אלפים רואים את מה שקורה ומסדרים לעצמם אזרחות שנייה, מסדרים לילד לימודים בחו"ל או דירה בחו"ל או אפילו דרכון זר".

לצד המתקפה המילולית נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו וממשלתו טענה לבני כי קדימה בראשותה תביא לשינוי. "קדימה בהתנהלות שלה מייצגת תקווה שאפשר גם אחרת ואני רוצה שאנשים במקום שיעמדו בתור לשגרירויות זרות כדי לממש תקווה – ישיגו כרטיס חבר בקדימה ויממשו את התקווה".

בכנס הפעילים של המפלגה ציינה לבני כי "כשנכנסתי לפוליטיקה אמרו לי שלא ניתן להתנהל כמו שאני מתנהלת בה. אני הוכחתי וקדימה הוכיחה שאפשר אחרת. אנחנו לא מוכנים להרים ידיים מעתידה של מדינת ישראל. נלך עיר עיר, יישוב יישוב – לא נילחם רק ברעות החולות של הממשלה הזו אלא נציג תוכניות בכל תחום. נדאג לכך שפעם אחת אנשים יגיעו לקלפי ביום הבחירות ויחושו שכאשר הם מצביעים מאחורי הפרגוד וחושבים על ילדיהם ונכדיהם – הם יודעים שיש מפלגה שלא רק מבטיחה לפני הבחירות אלא גם מקיימת לאחריהן – והמפלגה הזו היא קדימה".

(עדכון ראשון: 22:23)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully