וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע ירי בגדה: שני מתנחלים נפצעו קל

יהושע בריינר

12.8.2009 / 0:11

פלסטינים פתחו באש לעבר רכב בו נסעו שלושה מתנחלים צפונית לרמאללה. המתנחלים טוענים כי היריות נורו מרכב שעצר בצד הכביש, כאשר האטו את נסיעתם לצדו

שני מתנחלים כבני 18 נפצעו אמש (רביעי) באורח קל מירי של פלסטינים סמוך ליישוב מעלה לבונה צפונית לרמאללה. הפצועים טופלו במקום ופונו לבית החולים שערי צדק בירושלים.

השניים וצעיר נוסף שהיה עימם ברכב ולקה בחרדה טוענים כי פלסטינים פתחו לעבר רכבם בירי והם נפגעו מרסיסים. כוחות צבא הגיעו למקום ופתחו בסריקות. ארגון בשם "גדודי חללי אל אקצא - קבוצות עימאד מורנייה" קיבל את האחריות לפיגוע.

הצעירים סיפרו כי במהלך נסיעה למעלה לבונה, לאחר שעברו את הכפר סינג'יל, הם הבחינו ברכב שעצר בשולי הכביש כשאורות המצוקה שלו מהבהבים. הנהג הושיט יד מחוץ לרכב ואותת להם לעצור. הם החלו להאט וכשהתקרבו לרכב נפתחה לעברם אש מכיוונו. הם המשיכו בנסיעה עד לשער היישוב מעלה לבונה שם דיווחו על האירוע וטופלו במקום.

אבי רואה, יו"ר המועצה האזורית מטה בנימין אמר כי "הפלסטינים לא צריכים הקלות בשביל לבצע פיגועים. אני דווקא הייתי קושר בין הפיגוע הזה לוועידת הפתח בבית לחם, עם כל ההתלהמות והדיבורים על החזרה למאבק המזוין".

רואה הוסיף כי "ישנם אנשים שמחכים לאמירות כאלה שממריצות אותם ללכת ולבצע מעשה כזה, שברוך השם הסתיים הפעם ללא הרוגים. ההקלות רק מאפשרות לאותם מפגעים להתחמק יותר בקלות".

חבר הכנסת מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) אמר הערב כי "הרפיסות של ביבי וברק מדרבנת את הטרוריסטים לבצע פיגועים. שרי הימין שותקים שתיקת כבשים בדרך למשחטת הפתח".

אתמול בערב יודו אבנים לעבר רכב ישראלי סמוך לכפר חירבת א-דוויר, צפונית-מזרחית לחברון. איש לא נפגע, אך נזק נגרם לרכב. כוחות צה"ל פתחו בסריקות באזור על מנת לאתר את מיידי האבנים.

(עדכון ראשון: 21:11)

לפניות ליהושע בריינר joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully