וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגננת לא שמה לב, הפעוט ברח מהגן לסבתא

איילה חננאל

12.8.2009 / 19:08

פעוט בן שנתיים וחצי מהוד השרון עזב את הגן וצעד לבית סבתו, תוך חציית כביש סואן. צוות הגננות נחקר בחשד לרשלנות

פעוט בן כשנתיים וחצי מהוד השרון עזב היום (רביעי) אחר הצהריים את הפעוטון בו שהה, וצעד כחצי ק"מ, תוך חציית כביש סואן ומספר רחובות, לבית סבתו, מבלי שצוות הגננות הבחין בכך. הגננת והעוזרת עוכבו לחקירה בגין לרשלנות בטיפול בקטין ובחשד להזנחה. הגננת והסייעת נחקרות כעת בתחנת המשטרה, ובגרסתן הראשונית הודו כי לא הבחינו בהיעדרו של הילד.

ככל הנראה, בשעות אחר הצהריים, עזב הפעוט את הגן והחל לצעוד לכיוון בית סבתו הנמצא כחצי ק"מ מהגן. כשהגיע הפעוט לבית סבתו, נקש על הדלת, אולם סבתו שפתחה את הדלת לא הבחינה בנכדה וסגרה את הדלת. הפעוט דפק בדלת בשנית, ואז הבחינה בו הסבתא והתקשרה לאימו לבשר לה על כך.

האם, שהגיעה במהרה לבית הסבתא, אספה את הפעוט ונסעה מייד לתחנת המשטרה. בבדיקה התברר כי המטפלת ועוזרתה כלל לא הבחינו כי הפעוט יצא מן הגן. רב פקד רינת קליין מתחנת משטרת הוד השרון, אליה הגיעו זוג ההורים יחד עם בנם, סיפרה לוואלה! חדשות כי "זוג ההורים נכנסו לתחנת המשטרה שבידיהם הפעוט והיו נסערים עד מאד. האם סיפרה כי בנה הגיע לבית סבתו לאחר שעזב את הגן מבלי שמישהו מצוות הגננות יבחין בהיעדרו וביציאתו. לדברי האם, רק כאשר טלפנה לגן כ-40 דקות לאחר שיצא את הגן, הבחינה הגננת שהילד נעלם".

שלשום נמצא תינוק כבן שנה נטוש בעגלה על ידי עובר אורח ברחוב הנביאים בירושלים. ניידת משטרה שהגיעה למקום אספה את התינוק והביאה אותו לרשויות הרווחה בעיר. בחלוף שעתיים הגיעה אם התינוק למטה מחוז ירושלים של המשטרה במגרש הרוסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully