וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורי גלעד שליט ציינו את יום הולדתו בכותל

תום גולדהנד וניר יהב

12.8.2009 / 19:11

נעם ואביבה שליט ציינו הערב בכותל המערבי את יום הולדתו ה-23 של גלעד בתפילה שחוברה על ידי הרב מאיר לאו. מוקדם יותר אמר נעם שליט כי הוא אינו יודע על התקדמות במו"מ

יום ההולדת העברי של גלעד שליט חל הערב, כ"ג באב. את יום ההולדת ה-23 של שליט ציינו הוריו, אביבה ונעם שליט, ומאות בני אדם נוספים, בתפילה מיוחדת למען שחרור בנם ברחבת הכותל המערבי בירושלים. התפילה חוברה על ידי הרב מאיר לאו במיוחד עבור אירוע זה.

נוסח התפילה הוא: "מי שבירך את אבותינו, אברהם, יצחק ויעקב, יוסף משה ואהרון, דוד ושלמה הוא יברך וישמור וינצור את גלעד בן אביבה ונעם שליט. יפדהו משביו ויחזירהו לשלום בקרוב. בעבור שכל בית ישראל מתפלל למענו, הקדוש ברוך הוא יימלא רחמים עליו, ירבה כוחו ויבטל צערו, ישלח לו רפואת הנפש ורפואת הגוף ויחזירהו לחיק משפחתו במהרה, ונאמר אמן".

מי שנבצר ממנו להגיע לאירוע התבקש לשאת את התפילה בכל מקום שבו הוא נמצא, והיא הופצה על ידי הסוכנות היהודית ליהודים ברחבי העולם וכן באמצעות שידורי הטלוויזיה ובעיתונים.

מוקדם יותר היום התייחס נעם שליט לפרסומים בעיתונות הערבית בדבר התקדמות במשא ומתן לשחרור בנו. בשיחה עם וואלה! חדשות אמר שליט כי למשפחה לא ידוע על כל התקדמות במשא ומתן." לא עדכנו אותנו על התפתחות ואנו ניזונים כמו כולם מהדיווחים בתקשורת. אנחנו לא יודעים על משהו חדש שקורה".

דבריו של שליט מצטרפים להכחשות מצד ישראל וחמאס בדבר התקדמות בשיחות. למרות הכחשות אלו, מקורות מצריים כן מאשרים כי הושגה התקדמות "ממשית" במשא ומתן לגיבוש עסקה לשחרור החייל החטוף גלעד שליט בין ישראל לחמאס. בשיחה עם העיתון 'א-שרק אל-אווסט' הרואה אור בלונדון, אמרו היום המקורות המוגדרים על ידי העיתון 'מהימנים' כי לא מדובר בהתקדמות דרמטית אולם "ראש הממשלה בנימין נתניהו הולך בכיוון החיובי".

באתר חדשות פלסטיני המזוהה עם הג'יהאד האיסלמי, דווח היום בנוסף כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון אהוד ברק ביקשו מנשיא מצרים חוסני מובארק ומראש המודיעין המצרי עומאר סלימאן לשמור בחשאי את כל הפרטים הנוגעים למשא ומתן לגיבוש עסקת שליט.

עוד דווח כי לאור בקשה ישראלית, דרשה מצרים מחמאס שלא להדליף דבר מהמגעים. לאור זאת בכיר הארגון מחמוד א-זהאר סרב לפרט בנושא במסיבת עיתונאים שקיים השבוע בקהיר והסתפק באמרו "אין חדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully