וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת הנרצח מבת עין: "עונש מוות למחבל"

12.8.2009 / 15:02

מוסא טיט הורשע ברצח הנער שלמה נתיב בהתנחלות בת עין בחודש אפריל. הוא נשפט וקיבל שני מאסרי עולם, אך משפחת הנרצח דורשת שיקבל עונש מוות

בצעד חריג מתכוונת משפחתו של הנער שלמה נתיב לערער על עונש המחבל שביצע את הרצח ולדרוש עונש מוות. אתמול (רביעי) נגזרו על מוסא טיט, בן 24 מהכפר חירבת צפא בבית הדין הצבאי בעופר שני מאסרי עולם מצטברים בגין רצח הנער שלמה נתיב בהתנחלות בת עין באפריל האחרון. כעת מבקשת משפחתו של נתיב לעכב את ביצוע העונש, זאת על מנת לאפשר להם להגיש ערעור ולדרוש כי טיט יוצא להורג.

"הרוצח הולך לשבת בכלא עם תנאי מחיה טובים בהרבה מאלו שהיו לו בכפר שלו", אומר אחיו של נתיב, אדם לוואלה חדשות, "יש כאן מטרה ברורה להצהיר על מדיניות ברורה כלפי מחבלים. רק עכשיו מדברים על שחרורו של מרואן ברגותי מהכלא. עונש מוות לרוצח של שלמה יביא להרתעה ברורה".

נתיב, ביחד עם ארגון 'חוננו' צפויים להגיש את ערעורם לבית הדין הצבאי לערעורים בתקופה הקרובה. "כשאין הרתעה, בסופו של דבר הדברים נגמרים ברצח של ילד קטן עשרה מטרים מהבית שלו. כבר אין לערבים פחד. אני פשוט מרגיש שאני לא יכול לשבת בשקט כשהרוצח של שלמה יושב בתנאים כל כך טובים. במקרה הזה אני חש שדמי אחי צועקים אלי מהאדמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully