וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוער עבריין? צפו להיחקר בהקדם

פנחס וולף

12.8.2009 / 13:00

עקב התארכות התור של קטינים הממתינים להיחקר בנושאי עבירות אלימות, הכריז שר הרווחה יצחק הרצוג על תכנית חירום. המטרה: לחקור את כל הילדים עד סוף השנה

שר הרווחה יצחק הרצוג הודיע היום (רביעי) על שינוי מדיניות המשרד בתחום חקירות ילדים. שינוי המדיניות נועד לקצר את התור לחקירות ילדים שנפגעו, היו עדים או נחשדו בעבירות מין, אלימות חמורה, רצח או התעללות. כיום, אומרים במשרד עומד היום על כאלף ילדים.

"לאי ביצוע חקירות ילדים יש השלכה חמורה ביותר על עיכוב במתן הטיפול והסיוע לילדים הנפגעים", אמר הרצוג. "עיכוב זה פוגע גם בחקירה ואיסוף הראיות להליך הפלילי ומותיר את הילדים חשופים להמשך הפגיעה, מבלי שהם מקבלים את המענים הדרושים להם. שינוי המדיניות בתחום זה הוא צעד חיוני ומתחייב".

מנכ"ל המשרד נחום איצקוביץ כי כל המאמצים והמשאבים של חוקרי הילדים בתקופת תכנית החירום יוקצו להשגת מטרות אלה. כמו כן אמר איצקוביץ כי משימות אחרות תבוטלנה. על פי התכנית תבוצענה כל החקירות עד תחילת שנת 2010.

במסגרת התוכנית יגויסו עוד שמונה חוקרי ילדים לתקופה מוגבלת על חשבון משרד הרווחה. כמו כן יתווספו שלוש משרות חדשות ליחידת החקירה, יוקצו שעות נוספות לביצוע חקירות מעבר לשעות העבודה וינתרו אישורים לעבוד בימי שישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully