וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "רוחות המלחמה לא נושבות בצפון"

11.8.2009 / 17:00

ראש הממשלה ביקר בבסיס חצרים של חיל האוויר וסקר את כלי הטיס של החיל. שר הביטחון, שביקר עמו, אמר כי "יכולתנו המדינית נובעת מעוצמת צה"ל"

יח"צ - חד פעמי

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון אהוד ברק והרמטכ"ל גבי אשכנזי, ביקרו היום (שלישי) בתערוכה של כלי טיס ואמצעי לחימה בבסיס חיל האוויר בחצרים. בדברים שאמר נתניהו במהלך הביקור התייחס לפרסומים האחרונים בדבר המתיחות עם לבנון. נתניהו הכחיש עלייה בכוננות בצפון ואמר כי "אין שום רוחות מלחמה. זו סערה תקשורתית ולא מהותית". במהלך הביקור לא התאפק נתניהו והתיישב בתא הטייס של מטוס קרב מסוג "רעם", מטוס המיועד לתקיפות במדינות מרוחקות.

נתניהו התייחס להיערכות חיל האוויר ואמר כי החיל מהווה מרכיב יסודי בביטחון ישראל. לדבריו, "הרושם החזק ביותר נוצר ממחויבות חיל האוויר להגנה על ביטחון ישראל. לחיל האוויר יש חשיבות עצומה ביעד הזה". במהלך הביקור ארגן חיל האוויר הפתעה לנתניהו כשהציג בפניו את מטוס ההרקולס שהוביל את חיילי סיירת מטכ"ל ממבצע אנטבה. במבצע זה נהרג אחיו של ראש הממשלה, יוני נתניהו.

קודם לביקור קיבלו נתניהו וברק סקירות מהרמטכ"ל וממפקד חיל האוויר האלוף עידו נחושתן. לאחר מכן אמר ברק כי "בפני מדינת ישראל עומדים אתגרים יוצאי דופן והזדמנויות לא מעטות גם בתחום המדיני". לדבריו, "יכולתנו להסתכל קדימה אל האופק המדיני נובעת קודם כל מעוצמת צה"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully