וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין עם מי לדבר

צביקה פוגל

11.8.2009 / 12:18

העדפה מתקנת לקצינות בכירות, התנגדות למע"מ והטבות בכביש 6. אלו רק חלק מתחומי העיסוק הפרלמנטריים של חברת הכנסת הצעירה מירי רגב. צביקה פוגל היה מעדיף שתתעסק בדברים שחשובים באמת

שבע מאות איש צפויים בחורף הקרוב למות בשל "שפעת החזירים" ונדמה שחברי הכנסת, נציגנו הנבחרים, נאלמו דום אל מול תירוציו המעוררים גיחוך של סגן שר הבריאות מר ליצמן. זה מה שקורה כשהדאגה לחיי אדם פחות חשובים מהמאבק על הטלת מע"מ על הפרות והירקות.

ועידת פתח שקיבלה את ברכתה של ממשלת ישראל, אשר אפשרה ריכוז של כל הנציגים מרחבי העולם לכינוס בבית לחם, עומדת להסתיים, ולהצהרות בדבר שחרור כל האדמות הפלסטיניות הכבושות והחזרת כל הפליטים לא הייתה שום התייחסות מבית הנבחרים שלנו. אין להם זמן לחברי הכנסת, הם עסוקים ממש ברגעים אלה בדיון על הקלות בתשלום לפריפריה בעת נסיעה בכביש 6.

החיזבאללה בצפון והחמאס בדרום מבהירים לנו השכם והערב כי לא תם עידן המאבק המזוין וכי קיומה של מדינת ישראל אינו עובדה מוגמרת מבחינתם. לחברי הכנסת אין זמן להתעסק בזה עכשיו, הם עסוקים בחקיקת "חוק ויטה" שמשמעותו תקופת השהייה של 3 חודשים שתינתן למפעלים בפריפריה העומדים בסכנת סגירה.

מי צריכה העדפה מתקנת בצבא?

המשותף לשלוש הדוגמאות הנ"ל היא חברת הכנסת מירי רגב. הגברת המכובדת, כל כך עסוקה בתכנון הקמפיין הבא, שהיא שכחה כי נבחרה לכנסת ישראל, לא לוועד הארצי של בעלי הבסטות. אלא שכדי להדגיש את הסאה, בחרה חברת הכנסת מירי רגב גם לפגוע במעמדן של הקצינות בצה"ל. הצעת החוק שלה "חוק האלופה", מגדיר כי לפחות שתי נשים יכהנו בדרגת אלוף בצה"ל. תא"ל (מיל') מירי רגב אינה מאמינה ביכולת הקצינות בצבא להתמודד כשוות מול קצינים, היא רוצה העדפה לנשים שהרי צה"ל מבחינתה הוא מקום עבודה ממשלתי ולא מקום שרות ממלכתי התנדבותי.

מה קרה לך חברת הכנסת מירי רגב, האם את זכית להיות דוברת צה"ל בשל העדפה מתקנת, או בשל כישוריך? האם את באמת חושבת שקצינות כמו תא"ל אורנה ברביבאי ותא"ל גילה כליפי זקוקות לעזרתך או מעוניינות בקידום על רקע העדפה?
המקצועיות, המנהיגות, היכולת האישית וההישגים המצטברים, מאבדים משמעות כשהם עומדים למבחן ההיגיון של הח"כ הממוצע מול המחויבות לקלפי. מה לא יעשה חבר כנסת כדי לזכות בעוד קול סהרורי בבחירות הבאות, מסתבר שהכול מותר.

אילו היית דואגת, חברת הכנסת רגב, שהמע"מ על הפירות והירקות לא יחול בנגב ובגליל כהעדפה מתקנת, אילו היית נלחמת שכביש 6 והרכבת יגיעו לנגב ולגליל כדי לקרב את המרכז לפריפריה, אילו היית מדגישה את הצורך להעביר מפעלים לפריפריה במקום אשליית שלושת החודשים, אילו היית מעלה על סדר היום את פארסת הפת"ח והאיום המתגבר מהחיזבאללה ומהחמאס, אולי היו הבוחרים מבינים שגם נשים מסוגלות להביע עמדה ולהתמודד עם בעיות ביטחון קיומיות ולא היית צריכה לטרוח ולקדם חוקים המשאירים את הנשים בעמדה של נזקקות.

ממך חברת הכנסת ותא"ל (מיל') מירי רגב, ציפיתי ליותר מאשר פופוליזם שפוגע בכל מה שאת לכאורה מתיימרת לייצג. אותי, כאיש מילואים כיום וכקצין בקבע בעבר הלא רחוק וכראש מועצה ממונה ביישוב בדואי מכובד בגליל, את לא רק שלא מייצגת – את מביכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully