וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים שחקני פוקר

11.8.2009 / 12:21

חברת 888 היא לב ליבה של תעשיית הבידור המקוון, המציעה מגוון משחקים כגון: משחקי קזינו, פוקר, ספורט, בינגו ועוד. .
החברה הינה חברה ישראלית אשר הוקמה בשנת 1997 על ידי האחים שקד והאחים בן יצחק. בשנת 2005 הונפקה החברה ומאז הינה חברה ציבורית ובינלאומית הנסחרת בבורסה בלונדון.
אתר החברה מתורגם ל- 20 שפות, ומשרת לקוחות ביותר מ-80 ארצות שונות בעולם. בעולם עובדים בו יותר מ-900 עובדים. בישראל, הגיל הממוצע הוא 33, ובין העובדים בו אין כמעט עובדים זמניים ורובם עובדים על בסיס קבוע.

משרדי החברה ממוקמים בישראל, בהרצליה פיתוח, שם יושבים חטיבת הכספים והטכנולוגיה. לעומת זאת, מרכזי השרות והתמיכה יושבים בגיברלטר ואנטיגואה, שם עובדים ישראלים לצד אנשים מקומיים. בלונדון, קיימת נציגות מצומצמת המונה 25 איש והיא האחראית על ניהול פעילות השיווק והפרסום של מדיות הטלוויזיה, הרדיו, העיתונות וכל אמצעי מדיה שהוא לא אינטרנטי ברחבי העולם. עובדי החברה לוקחים חלק פעיל בבדיקת המוצרים לפני יציאתם ללקוחות, אנו מקיימים טורנירים תחרותיים לבדיקת המוצר עם פרסים מפתים, משחקים סוערים

ב-888 רואים חשיבות רבה במתן כל הכלים הנחוצים להשתלבות מהירה בארגון ולכן תוכנית קבלת העובדים כוללת כוללת יום אוריינטציה, הרצאות על מוצרי החברה, תכנית חניכה מותאמת לתפקיד וליווי על ידי חונך בכניסה לתפקיד החדש.
ההדרכה בחברה מתמקדת במגוון הכשרות וקורסים מקצועיים, טכנולוגיים וניהוליים, וכן להכשרות לשיפור מיומנויות בסיסיות ומתן כלים לייעול תהליכי עבודה ושיפור סביבת העבודה. הדרכות אלו מאפשרות לפתח הן מיומנויות אישיות (ניהול זמן, ניהול מו"מ, העברת פרזנטציות ועוד) והן מיומנויות מקצועיות (למידה ופיתוח מומחיות בתפקיד). ההדרכות מבוצעות ברובן במתחם ההדרכה של החברה ומועברות במהלך שעות העבודה.

לאחרונה הושקה גם תוכנית ה – Key talent בחברה. התוכנית הוקמה במטרה למצות את הפוטנציאל האנושי של עובדי חברה נבחרים, וליצור עבורם מסלולי קידום רלוונטיים. התוכנית מיועדת עבור עובדים ומנהלים, ומורכבת כך שתוכל לסייע בפיתוח וצמיחה של העובד וכן שתתאים לצרכים העסקיים של הארגון.
התוכנית תבוא לידי ביטוי בשלבים שונים כגון: מפגשים קבוצתיים בהם יוקנו לעובדים מיומנויות ניהול; פיתוח אישי באמצעות קוואצ'רים ופרוייקט עסקי למשתתפים בתוכנית כאשר קבוצת המנהלים תונחה על ידי מנכ"להחברה.


תנאים סוציאליים ורווחה הם עוד חלק מחברת 888. למעשה, פיתחה החברה את תוכנית "לחשוב בריא". התוכנית כוללת מענה לצרכים העשויים להתעורר בעתיד ואשר אותם מכסות קופות החולים רק באופן חלקי, אם בכלל. התוכנית ממומנת ע"י החברה לעובדיה ומאפשרת לעובדים לבטח את בני משפחתם באופן פרטי וזאת בעלויות נמוכות משמעותית מהעלויות בשוק.
בנוסף, מציע החברה ארוחות מסובסדות לעובדים, תוכניות טלפון סלולרי מוזלות, תוכניות ליסינג וקרן השתלמות.

בין התפקידים שאותם אפשר למצוא ב-888, פתוחים תפקידי Poker Network Manager: שבעצם עוסקים בפוקר ביום יום. הם המזהים מגמות ומגלים את "הדבר החם הבא" בעולם הפוקר. כמו כן, עליו להיות מחובר לפעילות הפוקר 24/7, ולהיות בקשר ישיר עם שחקני הפוקר.
בנוסף, גם תפקיד של מנהל קהילות הפוקר הוא קיים וכולל ניהול שוטף של פורומים ובלוגים, כתיבת תכנים ופיתוח מגוון הפעילויות.





טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully