וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת אישום: "גולדרינג מסוכן לעצמו ולאחרים"

איילה חננאל

11.8.2009 / 12:27

במהלך הדיון על הארכת מעצרו של החשוד ברצח בתו הפעוטה נעה, הגישה המשטרה הצהרת תובע. "גולדרינג מודע להליכים המשפטיים והוא מסוכן לעצמו ולאחרים"

נעם כהן

?צילומי ארכיון: באדיבות הטלוויזיה הקהילתית- גילה. צילום: נועם כהן, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

המשטרה הגישה היום (שלישי) הצהרת תובע בעניינו של אסף גולדרינג, החשוד ברצח בתו הפעוטה נעה. משמעות הדבר היא שבתוך חמישה ימים יוגש כתב אישום באשמת רצח נגד האב. בדיון על הארכת מעצרו של גולדרינג שהתקיים בבית משפט השלום ברמלה, אמרו נציגי המשטרה, כי "ישנן ראיות המבססות אישום רצח בכוונת תחילה. לפני האירוע גולדרינג הוציא את בתו ואשתו ממוטבי ביטוח החיים שלו והעדיף לחנות אותה בשקית ולא בסכין כדי שתישאר לדבריו 'יפה וטהורה'".

ראש צוות החקירה בימ"ר מרכז, רב פקד מיכה לוין אמר כי "האופן המובנה והסדור של ביצוע המעשה ומודעות המעשה שבוצע כרצון שלו לנקום באשתו ומשפחתה, היא הוכחה שגולדרינג מודע להליכים משפטיים והינו מסוגל להתייעץ עורך דין, כפי גם נקבע בחוות הדעת הפסיכיאטרית".

עוד אמר נציג המשטרה בדיון כי "החשוד מסוכן לעצמו ולאחרים והפסיכיאטר אף הדגיש את האפשרות כי יפגע בעצמו. במהלך המעצר הוא תקף שוטרים וצעק 'אני אפגע בשוטר' על מנת שחברו ירה בו. בעקבות כך גולדרינג עבר למשמורת בשב"ס תחת פיקוח מקפיד שלא יפגע מעצמו וגם חוותה דעת מציינת זאת. הפסיכיאטר ביקש שגולדרינג יהיה אזוק וזאת על מנת למנוע את האפשרות שיפגע בעצמו".

השופט קיבל את בקשת המשטרה בעניינו של גולדרינג והאריך את מעצרו בשלושה ימים. "על פי הצהרת התובע, יש מקום להגשת כתב אישום בגין רצח", קבע השופט בהחלטתו. בעקבות כך ייתכן שכתב האישום יוגש בתוך שלושה ימים לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה.

בנוסף קבע השופט כי גולדרינג ישהה במעצר תחת השגחה ויקבל ייעוץ פסיכיאטרי על פי בקשה, וכי שלטונות שב"ס יקבעו האם קיים הצורך להשאיר אותו אזוק וכל זאת על מנת להבטיח שלא יפגע בעצמו. פרקליטו של גולדרינג, ביקש מבית המשפט לאפשר לו להיפגש עם אביו ולאחר שנציג המשטרה הביע את הסכמתו למהלך, אפשר השופט לגולדרינג להיפגש עם אביו בתוך תחומי בית המשפט למשך עשר דקות.

חוות דעת: כשיר לעמוד לדין

אתמול קבעה חוות דעת פסיכיאטרית כי אסף גולדרינג, שרצח על פי החשד את הבת נעה לפני כשלושה שבועות במושב בצרה שבשרון, כשיר לעמוד לדין. עו"ד גדי זילברשלג, סנגורו של גולדרינג אמר כי "בחוות הדעת אמנם נקבע כי מרשי כשיר לעמוד לדין, אך יחד עם זאת, נקבע גם כי לא ניתן לשלול בוודאות כי מרשי בלע כמות גדולה של חומר ממריץ אשר על פי הספרות הרפואית יכול לגרום להזיות. אני משוכנע כי מרשי לא היה בדעה צלולה בעת ביצוע המעשה וכי כך יוכח בבית המשפט".

אלונה עדות, דודתה של נעה גולדרינג ואחותה של ליזה מיכאל, בירכה אתמול על חוות הדעת הפסיכיאטרית שקבעה כי אסף גולדרינג, כשיר לעמוד לדין. לדבריה, "אנו מברכים על ההחלטה של הפסיכיאטר המחוזי, אשר מוכיחה את טענותינו מן ההתחלה, כי הרוצח שפוי וכשיר לעמוד לדין. עתה, משלא עלה בידיו של הרוצח להערים על הצוות המיומן, אנו מצפים למיצוי הדין של רשויות החוק עם הרוצח אסף גולדרינג, בגין הרצח המתועב של נעה הפעוטה, חסרת הישע, ששמה את מבטחה בו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully